Als ik zo op het filmpje kijk van Sven, dan zie ik gewoon een Vespa die lekker naar de 50 trekt. Gewoon lekker van genieten zou ik zeggen en is hard zat.
Ik kan vanmiddag denk ik wel een video maken. Ga ongeveer in 7 seconden naar de 40 en 12 seconden naar de 50. Heb dit niet goedgemeten dus klopt niet 100%
Post automatically merged:
Dr pulley sliders kan je het beste zelf opzoeken, is nogal lastig uit te leggen
Nee, maakt niet uit. Is hetzelfde principe. Of het ook echt een merkbaar verschil maat weet ik niet 100% zeker, want heb nooit normale rollen geprobeert met deze setup. Wel zien de rollen er na 2k km er gloednieuw uit, dus ze slijten niet/nauwelijks.
Is het trouwens een snor? Want dan loopt ie al harrd zat
Nee, maakt niet uit. Is hetzelfde principe. Of het ook echt een merkbaar verschil maat weet ik niet 100% zeker, want heb nooit normale rollen geprobeert met deze setup. Wel zien de rollen er na 2k km er gloednieuw uit, dus ze slijten niet/nauwelijks.
Is het trouwens een snor? Want dan loopt ie al harrd zat
Dit is toch niet heel veel beter. Had een paar maanden geleden een meting gedaan, die veel beter was. Weet niet of het door het slechte weer komt dat ie nu langzamer is of dat ik het verkeerd had onthouden.
Post automatically merged:
de top is trouwens nog wel een paar kmph hoger maar ik remde af omdat de auto voor me af begon te remmen. Dit was al de derde poging ofzo en had elke keer last van iemand voor me
Dit is niet heel veel beter. Had een paar maanden geleden een meting gedaan, die veel beter was. Weet niet of het door het slechte weer komt dat ie nu langzamer is of dat ik het verkeerd had onthouden.
Post automatically merged:
de top is trouwens nog wel een paar kmph hoger maar ik remde af omdat de auto voor me af begon te remmen. Dit was al de derde poging ofzo en had elke keer last van iemand voor me
Dit is toch niet heel veel beter. Had een paar maanden geleden een meting gedaan, die veel beter was. Weet niet of het door het slechte weer komt dat ie nu langzamer is of dat ik het verkeerd had onthouden.
Post automatically merged:
de top is trouwens nog wel een paar kmph hoger maar ik remde af omdat de auto voor me af begon te remmen. Dit was al de derde poging ofzo en had elke keer last van iemand voor me
De teller geeft ongeveer 5 te veel aan. Toen ik 9gr dr pulley sliders had ging hij 65 en toen deed de teller heel erg raar en gaf 10 te veel aan en schommelde heel erg heen en weer
Even een vraag over de Injtronic van Malossi. Ik lees hier dat deze opnieuw ingeleerd is maar dat kan toch helemaal niet? Indien dat wel kan (dus eigenlijk eerst naar fabrieksinstellingen) hoe moet dat? Ik heb namelijk zo'n ECU in de Sprint zitten welke van een andere Sprint komt. Ik heb het idee dat het inleren echt specifiek moet gebeuren op de scooter waar die op dat moment in zit. Toch?
Maar, ik mijn originele brom ecu van mijn liberty verkocht, aan iemand met een zip. Maar daarop werkte hij niet. Terwijl ik nog nooit van verschillende brom ecu's gehoord heb? Dus misschien dat hij toch iets op slaat?
Maar, ik mijn originele brom ecu van mijn liberty verkocht, aan iemand met een zip. Maar daarop werkte hij niet. Terwijl ik nog nooit van verschillende brom ecu's gehoord heb? Dus misschien dat hij toch iets op slaat?
Met het normale instel ritueel.
3x aan en uit met gas helemaal dicht, dan 3x aan uit met gas helemaal open, dan 10 minuten stationair laten lopen.
Daarna moest je dacht ik weer 5x het contact aan en uit zetten. Maar bij mij werkte dat laatste niet dus heb hem na die 10 minuten stationair gewoon uitgezet, daarna weer aan en ben toen weggereden
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.