Hetzelfde als met injtronicHoe trekt je vespa met je originele brom ecu?
Ik zag dat er veel resultaten uitkwamen voor motorscooters of maakt dat niet uitIk kan vanmiddag denk ik wel een video maken. Ga ongeveer in 7 seconden naar de 40 en 12 seconden naar de 50. Heb dit niet goedgemeten dus klopt niet 100%
Post automatically merged:
Dr pulley sliders kan je het beste zelf opzoeken, is nogal lastig uit te leggen
Nee, maakt niet uit. Is hetzelfde principe. Of het ook echt een merkbaar verschil maat weet ik niet 100% zeker, want heb nooit normale rollen geprobeert met deze setup. Wel zien de rollen er na 2k km er gloednieuw uit, dus ze slijten niet/nauwelijks.Ik zag dat er veel resultaten uitkwamen voor motorscooters of maakt dat niet uit
Nee zeker geen snor, is brom met geel kentekenNee, maakt niet uit. Is hetzelfde principe. Of het ook echt een merkbaar verschil maat weet ik niet 100% zeker, want heb nooit normale rollen geprobeert met deze setup. Wel zien de rollen er na 2k km er gloednieuw uit, dus ze slijten niet/nauwelijks.
Is het trouwens een snor? Want dan loopt ie al harrd zat
Klopt daarom wil ik het ook, heb steeds autos die me spookrijdend gaan inhalen en dat heeft wel paar keer voor nogal gevaarlijke situaties gezorgdDan is het wel kut want zo kom je voor geen enkele meter met de auto's mee
Heb je de multivar & ecu? Malossi, groet
Dit is niet heel veel beter. Had een paar maanden geleden een meting gedaan, die veel beter was. Weet niet of het door het slechte weer komt dat ie nu langzamer is of dat ik het verkeerd had onthouden.
Post automatically merged:
de top is trouwens nog wel een paar kmph hoger maar ik remde af omdat de auto voor me af begon te remmen. Dit was al de derde poging ofzo en had elke keer last van iemand voor me
Ziet er netjes uit hoor, ook mooi 60 op gps, hoe hard loopt hij op je teller?
Dit is toch niet heel veel beter. Had een paar maanden geleden een meting gedaan, die veel beter was. Weet niet of het door het slechte weer komt dat ie nu langzamer is of dat ik het verkeerd had onthouden.
Post automatically merged:
de top is trouwens nog wel een paar kmph hoger maar ik remde af omdat de auto voor me af begon te remmen. Dit was al de derde poging ofzo en had elke keer last van iemand voor me
Maar hoe reset je de ECU dan zodat je de gashendelposities opnieuw kan gaan bepalen?Ja, sowieso voor de gashendel posities.
Maar, ik mijn originele brom ecu van mijn liberty verkocht, aan iemand met een zip. Maar daarop werkte hij niet. Terwijl ik nog nooit van verschillende brom ecu's gehoord heb? Dus misschien dat hij toch iets op slaat?
Heb hetzelfde met een sprint e5 uit 2021. Met pijn en moeite in deze setup naar 54 (2.500 km...). Is het nog gelukt over de 60 te gaan?Klopt daarom wil ik het ook, heb steeds autos die me spookrijdend gaan inhalen en dat heeft wel paar keer voor nogal gevaarlijke situaties gezorgd
Met heel veel pijn, moeite, en 30 extra cctjes, heb dat maar gedaan want 50cc zover pushen dat hij het zelf niet meer wilt lijkt niet gezond.Heb hetzelfde met een sprint e5 uit 2021. Met pijn en moeite in deze setup naar 54 (2.500 km...). Is het nog gelukt over de 60 te gaan?
Met veel pijn, moeite, en 30 extra cctjes. Leek al niet gezond hoe erg ik mn 50cc pushte om het te halen.Heb hetzelfde met een sprint e5 uit 2021. Met pijn en moeite in deze setup naar 54 (2.500 km...). Is het nog gelukt over de 60 te gaan?