Malossi multivar op Vespa sprint iget snor

Vespa747

New Member
Ik heb om mijn Vespa sprint iget een Malossi multivar met 7,5 gram rollen. Witte druk veer. En Malossi v snaar. Maar als ik weg rij dan trekt tie heel langzaam op. Maar komt die boven de 35 dan gaat tie als een speer naar de 55. Iemand enig idee hoe dat komt?
 
Advertisement - register to remove this

wegtrekken uit stilstand is trekveertjes dus daar kun je naar kijken en proberen om je rollen lichter te maken lijkt me
Rollen moeten niet lichter met een multivar, altijd een gram zwaarder dan orgineel, verder laat de ecu geen meer toeren toe dus blijft ie traag optrekken, eventueel dus nog een malossi ecu erop zodat ie ontgrenst is, dan nog wellicht een 80cc wil je echt meer koppel hebben
 
aha dat wist ik niet :grinning:
Post automatically merged:

Rollen moeten niet lichter met een multivar, altijd een gram zwaarder dan orgineel, verder laat de ecu geen meer toeren toe dus blijft ie traag optrekken, eventueel dus nog een malossi ecu erop zodat ie ontgrenst is, dan nog wellicht een 80cc wil je echt meer koppel hebben
 
Rollen moeten niet lichter met een multivar, altijd een gram zwaarder dan orgineel, verder laat de ecu geen meer toeren toe dus blijft ie traag optrekken, eventueel dus nog een malossi ecu erop zodat ie ontgrenst is, dan nog wellicht een 80cc wil je echt meer koppel hebben
met ecu bedoel je multivar?
 
met ecu bedoel je multivar?
Nee, de ecu is je boordcomputer bij injectie brommers, die is ook zo ingesteld tot een bepaald toerental, wil je hierover heen moet je een andere erop zetten en inleren, die laat dan meer toeren toe, multivar is puur voor het stabielere toerenverloop en het trekt ietjes beter op
 
Nee, de ecu is je boordcomputer bij injectie brommers, die is ook zo ingesteld tot een bepaald toerental, wil je hierover heen moet je een andere erop zetten en inleren, die laat dan meer toeren toe, multivar is puur voor het stabielere toerenverloop en het trekt ietjes beter op
dat weet ik maar ik had het over wat jij geschreven had. Staat dikgedrukt in de quote
 
Back
Top