Ik heb nu 7,0 gr ipv 7,5. Toen ze gemonteerd werden liep die zeer goed met lekkere optrek en een stabiele +- 54/55 kmh maar het is nu op een of andere manier weer wat minder geworden lijkt het wel. Vanmiddag reed ik van een kleine helling en op een gegeven moment leek het wel alsof hij in zn begrenzer ging (wat natuurlijk niet zou kunnen), hij remde voor mn gevoel wat af, heb dat nooit eerder gehad maar ik dacht misschien dat iemand daar iets van af weet. Ook op zon zelfde helling omhoog heeft hij vaak wel wat moeite mee en verlies ik ongeveer 7/8 kmh, en heb dan niet het gevoel dat hij me omhoog trekt zoals ik wel bij andere scooters heb.standaard zit er inderdaad geen varioring in ja. Maar bij de multivar krijg je die er bij. Zou trouwens niet weten waarom je dat zou willen als je een snelle vario koopt van. En het lijkt me overigens sterk dat ze die er bij gemonteerd hebben
Heb je al wat lichtere rollen geprobeert?
Post automatically merged:
En je moet ook niet verwachten om binnen 12 seconden op 50kmph te zitten. Het blijft een 50cc 4t
Ik zal tijdens het monteren van die v snaar ook gelijk idd ff kijken of het die ring op de bus zit. Kleppen stellen zou ook een goeie kunnen zijn, had het een keer bijgehouden en hij liep ongeveer 1/30 qua verbruik. Meer benzineverbruik kan toch een aanwijzing zijn dat ze niet goed gesteld zijnMisschien dat het dan toch door die bus komt.
Ik neem aan dat de kleppen gesteld zijn tijdens die 5k beurt. Anders zou het misschien daardoor komen?
Heb een malossi v snaar besteld dat is ook prima toch?Wat DaytonB zegt, met een orginele piaggio snaar(830488) win je zeker een aantal kilometers op de top
Kleppen zijn niet als het goed is niet gesteld tijdens die kleine beurt, dat is gebeurd toen hij rond de 1000km zatMisschien dat het dan toch door die bus komt.
Ik neem aan dat de kleppen gesteld zijn tijdens die 5k beurt. Anders zou het misschien daardoor komen?
Heb een malossi v snaar besteld dat is ook prima toch?
Post automatically merged:
Heb je toevallig een link naar de snaar?
Ik heb bij dat beurtje hem gewoon uitgelegd enzo maar hij heeft er ipv 7,5, 7 gram rollen ingegooid en hij zei dat ie er niet meer uit kon halen... wat zijn dr pulley sliders? Ik heb hier nog nooit van gehoord, kan je me daar meer over vertellen en heb je eventueel ook een filmpje van je optrek?Ik zou hem eerst bij een brommerzaak langsbrengen om te kijken wat er mis mee is. Of strakkere trekveren en lichtere rollen proberen omdat hij weinig toeren maak (of hoorde ik dat verkeerd?) Mijn liberty s, met hetzelfde blok, en precies dezelfde setup (maar dan 8gr dr pulley sliders ipv 7,5gr rollen, en dus die witte trekveren) loopt veel harder