Vespa loopt niet stationair

Kian0297

New Member
Ik heb dus een probleem dat bij de koude start van mijn vespa hij geen touren gaat maken en je eigenlijk gas moet geven om hem aan te houden. Dan is het tweede probleem dat als je gas hebt gegeven en je terug zakt naar stationair dat hij ook uitvalt. Verder is het geen probleem als je dan een beetje gas geeft want dan gaat hij terug naar zijn normale stationair. De sproeier die erin zit is maar 78. Iemand een idee wat het kan zijn. Valse lucht is al gechecked.
 
Advertisement - register to remove this

Beginnen met , Carb schoonmaken , benz toevoer checken , ook de benz filters checken.
Membraam van carb ook nakijken , onder het ronde deksel , boven op . Als dat erop zit.
 
Ja alleen het stationair is wel mooi. Het probleem zit hem in dat hij na gas geven terugzakt todat die uitvalt. Als je hem dan opnieuw start dat hij dus wel weer goed loopt
Post automatically merged:

Beginnen met , Carb schoonmaken , benz toevoer checken , ook de benz filters checken.
Membraam van carb ook nakijken , onder het ronde deksel , boven op . Als dat erop zit.
Ja ik heb de benzinevacuumpomp vervangen want die lekte maar het probleem zit er nog in. Ik heb alles al een keer schoon gemaakt maar voor mijn gevoel zit het misschien in de gasschuif. Zou dit kunnen?
 
Back
Top