vespa 4t brom, ideale afstelling?

#1
Beste alle,
Ik heb een vespa sprint 4t brom. Hij gaat nu zonder vario ring rond de 52 ongeveer, ik wil hem optimaal performance geven maar niet boven de 56 gaan (gps) voor de rollerbank. Mijn idee was een malossi variateur die je optrek verbeterd en je top met 5 ongeveer, ik ga 53 teller dus 50 gps, die 5 km erbij zou perfect zijn, wat vinden jullie van mijn idee of hebben jullie nog andere ideen?
Mvg
Scootergek
 
Advertisement - register to remove this

eurokit

Well-Known Member
Staff member
#4
Andere cdi is de enigste optie bij deze..

De cdi doet zowel de top naar beneden halen als de timing / curve verminderen zodat er minder koppel uit het blok komt.

Dus je kan er wel een andere vario monteren, maar dat vermogen wat je door je cdi kwijt bent krijg je er niet ermee terug.

Om hem dan 56 gps te laten gaan word wel lastig.
 
Advertisement - register to remove this
Top