verzekerings vraag (mening)

Sjoerd said:
Dat hou je niet eens vol, tranen springen je dan in je ogen, van de wind ja. Ik vind het een heerlijk gevoel om een helm op mn knar te hebben. Helaas, ja met gel blijft je haarn iet mooi zitten, maarja, gel is toch passé, koop wax en haal je hand is door je haar.

Stoer is het ABSOLUUT niet, om zonder helm te rijden iig!

Hier ga ik mee, gel op school legge en daar je haar doen doek altijd

Als je 60 rijd of 45 zonder helm hoop ik dat je valt en letsel aan je hoofd heb voor je hele leven ( niet dood ) want dan weet je de gevolgen niet meet :|

Mja tis jou leven dus doe ermee wat je wilt , als je valt , pech dan ben je de sjaak

Zonder helm is het ook helemaal niet fijn , kk vliegen in je oog , tranen , regen altijd kut etc
 
Je kan 'm als snor verzekeren, geen probleem.. bij framenummer controle ook niet, zijn ze heel simpel dan.. Je moet alleen nergens tegenaan knallen want dan heb je een groot probleem.. En bij de 1e beste rollerbank ga jij dik over die 0,3kw heen en dan ben je je scooter kwijt..

Verzeker je 'm als brommer, krijg je alleen een boete omdat je oranje stickers plaatst, omdat je geen helm op hebt en eentje voor je vermogen.. wat weliswaar wat lager zal zijn als wanneer het een snorfiets is.

Hoe dan ook, je bent de sjaak als je eenmaal gepakt wordt..

Nou ben ik geen heilig boontje en rij regelmatig wel zonder helm.. maar het kan me gewoon niks schelen. Als je toch zonder helm of verzekering ofzo gaat rijden moet je gewoon scheit hebben maar ook accepteren dat alles voor je eigen rekening is en je kan gepakt worden.
 
ja hoor dat accepteer ik ook..
veiligheid vind ik belangrijk, en boetes betaal ik allemaal is het probleem niet, maar ik wil me scooter niet kwijt, want das gewoon naaijerij

maja in praktijk krijg je die ook altijd wel weer terug dus... ik ga gewoon karren zie wel wat er gebeurd :D
 
Back
Top