verzekerings vraag (mening)

hallo.. vraagje..

ik ga mijn sr weer verzekeren omdat ie ge-airbrushed is en nu wil ik er alleen mee naar school (2km) en meetings.

ik wil er een snor van maken, zodat ik geen helm ophoef. (rijdt nu 95 teller)

wat kan ik beste doen:
- snorstickers + brom.verzekering
extra info: ik riskeer boete van helm, stickers (en opvoeren)
- snorstickers + snor.verzekering..
extra info: bij papier controle is alles in orde, alleen bij framenr. ben ik het zaadje.

alleen hoe erg ben ik het zaadje als ik snor verzkering heb, op bromfiets?

en wat vinden jullie dat ik beste kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

tja als ie 95 rijd zou ik 'm verzekeren als brom, en helm opzetten..
Snorbrommers moet je niet opvoeren, als je een ongeluk krijgt kan je je ogen van het asfalt schrapen (mening :p)
 
mensen ik voer hem ook wel af hoor, een beetje..

bovendien kan ik in die 2km naar school niet eens de 95 halen :p


ik wil alleen nog weten wat er gebeurd als ze erachter komen dat ik als snor verzekerd heb, terwijl ie brom is.. hebben bv meer mensen dit gedaan?
 
net alsof je die scooter alleen daarvoor gaat gebruiken, als je is op school bent en ff een 'tussenuur' hebt, dan ga je toch ff de stad in of weet ik het.

Verzeker hem als een bromfiets en zet gvd een helm op. Al je flikker je met 40 met je kop tegen een paal, dan kan je je kop alsnog GOED kapot hebben.

Wil je geen helm op, koop dan een fiets, want hey, wat is nou 2 km. +ralf+
 
als je met 30 tegen paal rijdt op snorfiets, wat legaal is, heb je flink pijn...

dus laat nu achterwegen dat gedoe van doe helm op, ik voer hem wel af tot 35km/h..

maar wat gebeurd er nu als ze erachter komen dat het brom is terwijl als snor verzekerd?

alleen boete, of tijdelijke inbeslagname, of wat anders?
 
Je gaat een erg hoge boete mee krijgen! plus dat je dan dus niet verzekerd bent.

Je moet t zelf weten maar het is dus niet echt verstandig ofzo...
 
Verkoop die kist dan gewoon :p

Met 35 kan je ook flinke krassen erin rijden hoor :p

Ik zie niet heleaal in wat je nou moeilijk loopt te doen. Maar om een antwoord op je vraag te geven.

a. Je krijgt een flinke boete
b. De scooter wordt waarschijnlijk in belsag genomen
c. Je bent niet verzekerd

En dat risico wil je lopen voor 2km en 200 pleuro voor een gare ciao ofzow :p

d. Dan denk je in mijn opinie niet realtistisch na :D
 
Ja ik ben het met mulitvar eens voor 2 kilometertjes zon risico lopen op zon fucking hoge boeten :S nja tis jou keuze
 
voer em af tot 60, en rij zonder helm, dan is boete t laagst.

Als ie 95 rijd en je verzekerd em als snor ben je em zeker kwijt. Als je naderhand zegt dat t toch een brom is, krijg je em wel terug, maar met een nog hogere boete.
 
Rud '86 said:
voer em af tot 60, en rij zonder helm, dan is boete t laagst.

Als ie 95 rijd en je verzekerd em als snor ben je em zeker kwijt. Als je naderhand zegt dat t toch een brom is, krijg je em wel terug, maar met een nog hogere boete.

okey hier heb ik teminste wat aan..

ik denk ook dat je wel gelijk hebt..
ik krijg zo wel veel boetes: opvoeren, geen helm, verkeerde stickers, maar opgeteld zal het lager uit komen dan snorren op snor verzek. met teveel vermogen
 
Lekker nutteloos allemaal...begrenst dat ding tot 45,zet een helm op en laat hem als bromfiets verzekeren. Niks geen gezeik met boetes en een helm op je hoofd is wel zo veilig. Je bent echt een debiel als je 60 gaat rijden zonder helm op...
 
Dat hou je niet eens vol, tranen springen je dan in je ogen, van de wind ja. Ik vind het een heerlijk gevoel om een helm op mn knar te hebben. Helaas, ja met gel blijft je haarn iet mooi zitten, maarja, gel is toch passé, koop wax en haal je hand is door je haar.

Stoer is het ABSOLUUT niet, om zonder helm te rijden iig!
 
Back
Top