verzekering van opgevoerde scooter

harrynac

master
is het zo dat je zelf kan betalen als je iemand aan rijd.
scoot is dus opgevoert , en als ik iemand aan rij , betaald de verzekering dan niks ?
 
Advertisement - register to remove this

klopt, als de scoot opgevoerd is en de verz komt er8ter dan draai je zelf op voor de kosten.

maar in meeste gevallen komen ze er niet achter, en komen ze later pas naar de scoot kijken. dit geeft je tijd om de scoot naar ori staat te brengen.
 
nou jah.. als je iemand zwaar invalide rijd en hij/zij zou nooit meer kunnen werken. dan mag jij de rest van je leven voor hem/haar zorgen
en als je onder de 21 bent dan moeten je ouders dit doen..
 
Zolang je niet schuldig bent aan het ongeluk. krijg je alleen proces verbaal voor opvoeren van je scooter. Ben je wel schuldig heb je wel een probleem.
 
Meestal loopt het wel los, maar als je echt iemand goed in de prak rijd heb je wel een probleempje ja. Dan zal de verzekeringsmaatschappij wel sneller gaan proberen om jou voor de kosten op te laten draaien, aangezien het aardig wat geld kost. Maar bijna altijd heb je wel de kans om je scooter std. te maken, aangezien de schade-expert pas later komt. Wel kut als je zelf ook gewond bent, want ik zou niet weten hoe ik me scooter dan std. zou kunnen krijgen.
 
Originally posted by TresurP
Wel kut als je zelf ook gewond bent, want ik zou niet weten hoe ik me scooter dan std. zou kunnen krijgen.

Hmm, er zijn tog altijd wel vrienden/kennissen/dealers/broers, die je scooter dan wel standaard voor je willen maken toch?
 
ja maar is het dan niet zo dat een opgevoerde scooter altijd de schuldige is, ongeacht of het wel of niet zijn fout is.
 
mijn ouders hebben al mijn bestelde onderdelen terug gestuurt , omdat ze het huis nie kwijt willen.
maarja dan maar een moter als ik oud zat ben
 
iemand die ik ken reed zichzelf en een auto in de prak, hebben zn vrienden alles standaard gemaakt voor em, anders kon die dus waarschijnlijk wel zn huis verkopen lijkt me...

zeiden me ouders ook, niet opvoeren bla bla bla, daarom rijd ik er niet meer mee op straat als die af is, alleen meeting en sprints, als alles goed geoorganiseerd is, is er een verzekering afgesloten door de organistie.....en door jezelf een ziekekosten verzekering :D
 
Back
Top