This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Verschil tussen fabrizi en Malossi..

Fabrizi heeft ovaal met hulp poorten

En wat loopt iedereen hier te ijlen over de Cross.
1 deze wordt niet meer nieuw geleverd
2 Niemand heeft er 1 van de laatste modellen
3 De hier opgegeven timing die zou moeten horen bij de cross klopt van geen kanten.

Dus ga aub niet meer lopen suggereren , maar kom met feiten
 
Waarom zijn ze niet meer nieuw te krijgen dan? Omdat er te weinig belangstelling is voor deze cilinder [cross]?


Sander wat had je trouwens gehoord over fabrizi...de negatieve dingen bedoel ik dan...
 
Toen ik mijn speed kocht zei Anthony dat hij ook nog een cross had liggen...
Ook meen ik in het boekje van de speed te hebben gelezen dat de uitlaatpoorttiming van de cross 192 is, ik kan alleen dat boekje zo snel niet meer vinden (moet de schuur weer eens gaan opruimen...) dus pin me er niet op vast.
 
Originally posted by Big B NRG
Waarom zijn ze niet meer nieuw te krijgen dan? Omdat er te weinig belangstelling is voor deze cilinder [cross]?


Sander wat had je trouwens gehoord over fabrizi...de negatieve dingen bedoel ik dan...

Lees nou eens wat John B zegt :|
 

ovaal + Fluiters, en met aanpassen bedoel ik de krukasruimte, diameter wangen is een stuk groter ivm de 44mm slag...
 
als je die fabrizi set koopt betaal je wel extreem veel vind ik. bij vf-racing koop je zo'n set voor 900 euro. krukas cil en pijp. dus betaal je 300 euro per onderdeel. is tog vrij veel. je betn goedkoper uit als je een speed+RHQ+Team pijp haalt...
 

Droom verder :|

speed 369, pijp 399 en asje 190.......
 
Speed: 350
MHR 85 mm as: 300
team pijp: 400

Kom op een totaal uit van 1050...

Dus dan heb je een verschil van 150 euro...die 150 euro kan je dan weer in vertanding stoppen :!


edit: chezzmo was me voor...
 
mja IK haal die onderdeln tog egt cheaper. zal wel aan mij liggen.
gewoon post order bedrijven @ internet
 
en vergeet niet dat het setje van hier boven cod. 2064 de 80cc uitvoering is en je dus niets aan de richtlijn van 22,5pk hebt.
 
Ik zou voor fabrizi gaan, nieuw vooral onbekend dus zou leuk zijn als je iedereen laat schikken met een hoge score.
 
Originally posted by RobS
Cross is iig geen 195 / 125....

Timing verschilt ter dege met de Speed..

Verder moet er voor de Fab Evo as een flinke aanpassing aan het carter gemaakt worden

speed = 195 / 130
cross = 195 / 129 = 30,2 mm

verschil is dus spoelers 1 graadje