Verschil tussen dr70 k parts en dr70 scooterdiscounter

Kinna

New Member
Beste lezer ik wil binnenkort een 70cc dr cilinder halen en toen zag ik dat die van scooterdiscounter 20€ goedkoper was dan die van k parts en toen ging ik de foto’s vergelijken en toen zag ik een verschil in de cilinderkop, bij die van k parts zit er een extra gat aan de bovenkant. Kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn? Hieronder 2 foto’s
 

Attachments

  • IMG_7303.png
    IMG_7303.png
    315.2 KB · Views: 23
  • IMG_7304.png
    IMG_7304.png
    224.4 KB · Views: 25
Advertisement - register to remove this

In die van K-Parts zit een aansluiting in de Cilinderkop voor een Temperatuur zender .
Tevens zijn er 2 Type`s Dr ... De Dr , en de Dr Evo , echter weet ik niet of dat ook voor de AC versie is , Lc iig wel.
Post automatically merged:

Tevens kan je bij Scooter discounter een Kortingscode invullen , Kijk bij Dutch Riders op You-Tube voor de Code.
 
In die van K-Parts zit een aansluiting in de Cilinderkop voor een Temperatuur zender .
Tevens zijn er 2 Type`s Dr ... De Dr , en de Dr Evo , echter weet ik niet of dat ook voor de AC versie is , Lc iig wel.
Post automatically merged:

Tevens kan je bij Scooter discounter een Kortingscode invullen , Kijk bij Dutch Riders op You-Tube voor de Code.
Die evo bestaat alleen voor de LC versie

Dit is inderdaad schroefdraad voor een termostaat zodat je de temperatuur kan meten. Beetje onnodig vind ik voor een dr, maar op race niveau zou dit erg handig kunnen zijn. Gewoon die normale nemen is mijn advies
 
In die van K-Parts zit een aansluiting in de Cilinderkop voor een Temperatuur zender .
Tevens zijn er 2 Type`s Dr ... De Dr , en de Dr Evo , echter weet ik niet of dat ook voor de AC versie is , Lc iig wel.
Post automatically merged:

Tevens kan je bij Scooter discounter een Kortingscode invullen , Kijk bij Dutch Riders op You-Tube voor de Code.
Weet je nog welke video
 
bij de laatste Video`s staat het vermeld , sinds kort sponserd Scooter discounter Dutch-Riders.
Dankjewel man
Post automatically merged:

bij de laatste Video`s staat het vermeld , sinds kort sponserd Scooter discounter Dutch-Riders.
Bij de laatste 2 video’s over de Honda 130cc op testbank en scooters vullen met alles behalve benzine kan ik niks vinden over een sponsor staat het alleen bij de video’s voor mensen die lid zijn van zijn kanaal?
 
Last edited:
Het is dezelfde cilinder. Beide artikelnummer KT00086.
In principe zou de cilinder bij scooterdiscounter met dezelfde kop moeten komen. Zo niet, kan het een “oud” model zijn. De foto van K-Parts is in ieder geval up to date.
 
Back
Top