Verschil in uitlaat vorm tussen peugeot 2t Horizontaal blok

Advertisement - register to remove this

Ligt eraan.
In gevallen dat de uitlaat ophanging één is met de uitlaat past het onderling vaak niet. Een LC heeft een waterpomp en een AC koelkappen. Deze zitten nog weleens in de weg omdat de vorm van beide anders is.
Een uitlaat met losse ophanging kan vaak wel. Uiteindelijk is het verstandig om de uitlaat te bestellen die voor jouw type motorblok is.
 
Dat is vreemd, de tecnigas triops voor peugeot horizontaal stond aangeven dat hij onder een jetforce zou passen. Maar de flens buigt af waardoor de pijp te hoog staat en dus niet past, moet de flens van deze pijp dan recht zijn? Ik dacht dat hij misschien niet voor de jetforce is en dat hij onder een andere variant van de peugeot H was bedoelt. Hier nog een paar foto's voor verduidelijking.
 

Attachments

  • IMG20240220150526.jpg
    IMG20240220150526.jpg
    170.2 KB · Views: 14
  • IMG20240220150433.jpg
    IMG20240220150433.jpg
    186.8 KB · Views: 14
  • IMG20240220150403.jpg
    IMG20240220150403.jpg
    125.5 KB · Views: 14
  • IMG20240220150415.jpg
    IMG20240220150415.jpg
    120.6 KB · Views: 14
Dat is wel apart! Kan wel een productiefout zijn. IK weet wel dat er sowieso verschil in snor en brom cilinder zit. Dus:
Bij een Horizontaal blok maakt het geen Reet uit .
Het gaat hier bijv over : Speedfight 3 / Jetforce /Ludix / New Viva City ... Horizontaal blok , Snor of Brom ....past gewoon.
Klopt niet. Als het origineel is ga je zeker zien dat een brom uitlaat niet past op een originele snor cilinder.
 
Back
Top