verchromen plastic???

het maakt geen reet uit waar het spul is van gemaakt, je kan vrijwel bijna alles met dit spul spuiten alleen een nadeel is dat het niet mooi blijft op je straatscooter, op een sprinter is het nog wel te doen maar de regen etc. verziekt het chroome dat gespoten is.

Ik werk bij een auto spuiterij en een leverancier van ons heeft ons dit ook aangeboden maar hebben we vanaf gezien omdat het tot nu toe nog troep is :)
 
het maakt geen reet uit waar het spul is van gemaakt, je kan vrijwel bijna alles met dit spul spuiten alleen een nadeel is dat het niet mooi blijft op je straatscooter, op een sprinter is het nog wel te doen maar de regen etc. verziekt het chroome dat gespoten is.

Ik werk bij een auto spuiterij en een leverancier van ons heeft ons dit ook aangeboden maar hebben we vanaf gezien omdat het tot nu toe nog troep is :)


ik zei, bij ABS kan het chroomkleurig uit de spuitgietmachine komen, ik heb het niet over spuiten met lakken
daarom zijn de Aerox chroomkleurige kappen ook van het kunststof ABS, als ze die allemaal op deze manier zoals hierboven ergens te zien is, zouden moeten spuiten, zouden die kappen 3x zo duur zijn en van mindere kwaliteit dus (als de regen de kleur verziekt zoals je zegt)
 
het maakt geen reet uit waar het spul is van gemaakt, je kan vrijwel bijna alles met dit spul spuiten alleen een nadeel is dat het niet mooi blijft op je straatscooter, op een sprinter is het nog wel te doen maar de regen etc. verziekt het chroome dat gespoten is.

Ik werk bij een auto spuiterij en een leverancier van ons heeft ons dit ook aangeboden maar hebben we vanaf gezien omdat het tot nu toe nog troep is :)

Dit lijkt me wel op te lossen met een extra blanke lak laag...
Of mis ik iets?
 
Klopt, maar als je zoekt op het forum is daar een tijdje ellende mee geweest wat betreft wachttijd etc, en uiteindelijk is dat bedrijfje blijkbaar gestopt helaas, ze konden best wel wat exotische dingen
 
Back
Top