blok laten verchromen

Advertisement - register to remove this

de binnenkant van je carters is het belangrijkst; wil je dat dat meeverchroomd wordt of niet? en dan heb ik het vooral over het gedeelte waar je krukas zit
ik zou zelf dat lekker standaard houden

en het liefst het carter weer vlakken daar waar de cilinder op komt, maar kans op beschadigen bij inklemmen op een freesbank is wel groot denk ik dan
 
ik denk datie alleen de carterdeksel chroom wil hebbe :p Ik neem aan dat je een sonic heb? Aan je naam te zien? Kweenie of daar zo carterdeksels verchroomd voor te koop zijn. En anders gewoon laten verchromen bij de chroomboer :p
 
hoe kom je daarbij? als hij zegt carter, dan bedoelt hij niet het deksel, de topicstarter weet het verschil wel :p

waar wil je het laten doen trouwens? ik denk dat in Rotterdam de dichtsbijzijnde verchromer is?
 
jha ik heb al een beetje zitte kijke maar blijft een beetje lastig , waar ik het laat doen . maar is er niet iets anders mogelijk dan freese want het moet naartuurlijk wel goed zijn maar hoe kan je dan verkome dat de krukas kamer ook mee verchroomt word? als dat kan.
mzll dirk
 
Het is gewoon belangrijk dat je wat chromeerders eens een keertje bezoekt met je blok.

En dan gewoon vraagt van, ik wil dit verchroomd hebben, en ook DUIDELIJK zeggen wat je niet verchroomd wil hebben.
 
idd, gewoon een keertje naar een bedrijf toegaan, en niet achter internet blijven hangen, want dan kom je nooit zoveel te weten als dat je 1 keertje een bezoekje brengt

bij Galvame in Rotterdam bijvoorbeeld
 
Kan je idd galvame aan raden!
Goede service ook en zijn niet beroerd om er even naar te kijken , zodat je het even uit kan leggen !

ps: denk dat je de prijzen ook al weet? aangezien het rotsterevens duur is hehehe


suces er mee!
 
gewoon een gare krukas erin zetten en een oude cilinder met bougie(stop) erin.
Net zo met je vertanding:)
Het gat van je membraam kun je dichtmaken met een plaatje en (vloeibare)pakking er tussen. Zorg wel dat dit dezelfde vorm heeft als je membraam, anders gaat het rond je membraam erg lelijk worden.

Zo heb je alles dicht, en weet je zeker dat je lagerpassingen perfect in orde blijven, en ook het afgevlakte pasvlak van je cilinder en membraam vlak blijven:)
 
kan niet, alles wat metaal is moet eruit,
dat verbrand en vervuilt het bad, net zoals die vloeibare pakking.

Zoals ik al heb gezegd, gewoon zeggen wat je verchroomd wil hebben.
Mijn verchromer kan dus kiezen wat wordt verchroom en niet. zoals bijvoorbeeld een remklaiw langs buiten wel, en langs binnen niet. :)
 
Back
Top