Vraagje over Adres verchromen

orrie!

Sprint Team Zeeland
hoi
ik wil wat spullen laten verchromen van mijn sprinter. nu weet ik wel een paar bedrijven maar, aangezien die ver weg zijn voor mij. Ik heb pas gehoord bij Vinny van een gast(zit hier ook het forum maar geen naam:X) dat er ook eentje in Dendermonden zit(net achter Sint-Niklaas) dat is dus in belgie. en ook in Brugge.

Als hier iemand ervaring mee heeft of een adres dan zouden jullie mij hier veel mee helpen!

Dus het is meer een vraag aan de Belgse forum leden dan aan de Nederlandse maar toch:p

alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

heb je alleen in het coaters spuiters topic gekeken, of ook al in de gouden gids? en misschien hebben ze in belgie ook iets van een goudengids ofzo
 
heb je alleen in het coaters spuiters topic gekeken, of ook al in de gouden gids? en misschien hebben ze in belgie ook iets van een goudengids ofzo


aangezien ik geen belg ben heb ik geen belgse goudengids:p
ik hoorde net ook op school dat er in belgie een bedrijfje zit dat voor 80 euro een setje velgen kan laten verchromen:X dat is toch echt geen geld of wel:p?
Hij zou vanavond het adres door smse dus dan ga ik even vragen ofdat het echt zo is. zo ja post ik het adres wel
:D
 
Back
Top