Vraagje home-made paddock.

BlackStreetRox

*Dr70 Driver*
Hoi, ik heb gisteren zelf een paddock gemaakt met een originele ophanging van de Stage 6 paddock aan de veer.
Maar als ik mijn scooter nu ophang gaat hij helemaal schuin staan en trekt de veer wat krom... Als ik het stuur recht zet valt hij gewoon om.
Zou het kunnen dat dit door het ophoogblokje komt of iets anders? Ik hoor het graag :D

Hier enkele foto's (sorry voor de Nokia 6230 kwaliteit xD):

Afb044.jpg


Afb045.jpg


Afb047.jpg



Bvd!
 
Advertisement - register to remove this

ja, en je zal het stuk buis waar je het aansluitpunt van je scooter opschuift korter moeten maken.

eigenlijk moet je een hele nieuwe paddock aan elkaar braden
 
Edwin heeft idd gelijk. Trouwens die bij die stage 6 dingen zie je dit verschijnsel toch ook altijd een beetje? Ik zie weleens fotos en dan ligt er onder de paddock een blokje hout van ong. 1,5 cm hoog.
 
Ik denk niet dat er snel problemen zullen zijn met een stage6 paddock, eerder die kundo dingen die vroeger iedereen had (rood of blauw meestal). Stage6 zijn echt opdingen naar mijn mening (die matzwarte op wieltjes)

Trouwens wel bizar dat je veer zo krom wordt, als je veer recht zou blijven zou de scooter misschien ook wel wat rechter staan. Zou dat normaal zijn voor een veer?
 
Nja dat weet ik ook zo niet xD Veren doet hij nog lekker, maar als ik tijd heb ga ik het nog is proberen zonder ophoogblokje :p Want de hoogte van de paddock kan het probleem imo niet zijn, en hij is ook al breder dan de meeste andere...
 
wss zit er teveel speling in de bus die je bij je veer ophanging hebt gemonteerd en die koker waar je hem in schuift.
als dat niet het geval is zou ik je ophanhing van je paddok op de achterste 2 boutes van je carterdeksel monteren.

gr perry
 
dat is dus te groot, het moet er echt stroef in schuiven. en je hele contructie is niet stijf genoeg, de steun zelf hangt ook al iets door
 
idd, om je constructie wat stefiger te maken kan je ook gewoon een diagonaal lassen tussen de staande balk en de achterste liggende. scheelt misschien ook wat.
 
Back
Top