Venl0 again :|

Status
Not open for further replies.
Dat liedje dan..
Echt grote onzin weet je, niet iedereen over 1 kam scheren en dan doen ze het zelf ook..
Tijd voor een FAP (Fair Abuse Policy).
 
Ok het is fout weat ze gedaan hebben, maar politie moet zich zelf ook eens met echte zaken bezig houden en niet gaan zitten huilen om van die knullige overtredingen.

So what dat er 3 personen opzitten.
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Ok het is fout weat ze gedaan hebben, maar politie moet zich zelf ook eens met echte zaken bezig houden en niet gaan zitten huilen om van die knullige overtredingen.

So what dat er 3 personen opzitten.

Nou , ik kan me wel wat veiligers voorstellen dan 3 personen op een scooter... Waarschijnlijk ook nog zonder helm ( je bent n00b of je bent het niet) Ik vind het logisch dat die agenten daar wat van zeggen... Is net zoiets als zonder helm rijden imho
 
Originally posted by Eth3r3al


Nou , ik kan me wel wat veiligers voorstellen dan 3 personen op een scooter... Waarschijnlijk ook nog zonder helm ( je bent n00b of je bent het niet) Ik vind het logisch dat die agenten daar wat van zeggen... Is net zoiets als zonder helm rijden imho

Je doet nu aannamens, gebaseerd op niks.
En als HUN geen helm ophebben dan is dat HUN eigen probleem en niet die van mij/politie en/of derden.

Iig geen reden om ze gaan aan te houden.


Ga liever dat tuig aanhouden dat autokraken pleegt met scooters (zoals ze hier in Huizen om het moment aan het doen zijn.)

Maar nee, DIE kunnen ze niet pakken, wel 3 gasten op een scooter.

Jij zou je maat toch ook wel een lift geven, al zit je er al met 2 personen op? Of zeg je tegen je maat bekijk het ga maar lopen>
 
Mjah...

Zo eens stille toch heeft veel zin gehad....
Ik las in de Telegraaf vanmorgen dat 2 mensen afgetuigd waren door 6 jongeren met een ijzeren staaf....
 
Originally posted by Folkert@MinaRally


Je doet nu aannamens, gebaseerd op niks.
En als HUN geen helm ophebben dan is dat HUN eigen probleem en niet die van mij/politie en/of derden.

Iig geen reden om ze gaan aan te houden.


Ga liever dat tuig aanhouden dat autokraken pleegt met scooters (zoals ze hier in Huizen om het moment aan het doen zijn.)

Maar nee, DIE kunnen ze niet pakken, wel 3 gasten op een scooter.

Jij zou je maat toch ook wel een lift geven, al zit je er al met 2 personen op? Of zeg je tegen je maat bekijk het ga maar lopen>

De politie er is er om regels te handhaven. Als ze dit toe laten dan blijft het maar verder gaan. Die gasten moeten niet zeiken, ze weten dat het niet mag, ze begaan ZELF de overtreding en nemen daarbij ZELF het risico om gepakt te worden. En dan moet je niet moeilijk doen als je wordt gepakt. (je kan wel zeggen dat je het er niet mee eens bent, maar daar moet je het dan ook bij laten..)


En je kan je maat toch ook een lift geven en iemand ff laten wachten en later terug komen?
 
3 man olp scooter is illegaal, plisie is om illegale dingen te voorkomen cq te bestraffen. Duzz t lijkt mij SIM-PEL.
 
Het is wel duidelijk zo waar alle idioten wonen of niet. HAHAHA. Geintje, ach ja je hebt of je hebt het niet.
 
kb.jpg

Is er soms sprake van een morbide trend om mensen die je aanspreken op je rijgedrag gelijk maar ff naar de eeuwige jachtvelden te verplaatsen :?
 
Last edited:
als er nou een meeting in venlo wordt gehouden wordt dat flink matten met mensen die wat over scooters zeggen aangezien het erop begint te lijken dat het daar gebruikelijk is.....
zielige mensen daarzo (bepaalde personen)
 
Mja weet je wat het is. Is wel illegaal, maar 3 jongens (al dan niet met helm op) op een scooter, zijn verder geen (direct) gevaar voor anderen.

Maloten die met 90 over woonerven razen wel.

En daar vind ik dat ook wel eens naar gekeken mag worden.

Kijk je zegt het is illegaal en daar zit het probleem, in nederland zijn de meest kneuterige dingen illegaal.

En een joint roken op straat mag wel. Nederland blijft een wazig land. (als is dat laatste opzich wel relex natuurlijk).
 
kvraag het me ook al af hoe ze het voor elkaar krijgen om met zun 3en op een puch te gaan toeren..........
 
Originally posted by Folkert@MinaRally


En een joint roken op straat mag wel. Nederland blijft een wazig land. (als is dat laatste opzich wel relex natuurlijk).

Dat mag dus niet.. Staat een boete op die hetzelfde is als je een flesje bier opdrinkt op straat..
 
"Allemaal boeren en buitenlanders daar in venlo..." dit slaat dus echt nergens op. Ik moet wel zeggen dat er hier veel gekke dingen gebeuren (was ook al voor het khalid-incident maarja nu is de media er weer bij) maar dat betekent niet dat iedereen hier zo is. Wat is er trouwens mis met boeren, en daarbuiten ken ik heel veel mensen die in Venlo wonen, maar geen ene daarvan is een boer :?
 
woei! dit is wel weer grappig:D
wel leuk om te zien wat voor beeld anderen van Venlo hebben.
Ik ga niet eens meer moeite doen om het recht te zetten maar kan alleen zeggen dat het hier geen boerengat is waar alleen maar gevochten wordt.

Ik denk dat incidenten als deze overal wel voorkomen en wat scootterrijders betreft...je hebt scootterrijders en scooterrijders dat weet iedereen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top