Again..:( Scooter gejat

echt
hoeremensen hebbie tegen woordig zeg :(


eerst van bert z`n broertje
en nu voor de 2de keer van carma :(

beter vind je hem terug suc6 iig..
 
pssst.........scooter kope iemand?? 8P


nee ff zonder gein, als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan stelen, daar kan je zo fucking gefrustreerd door worden. Echt super laag zo'n streek, ik hoop echt dat je em terug krijgt.
 
Klote.. echt klote.
O god ik bid dat mij dit nooit zal gebeuren..

Ik leef met je mee, mij gaat dit mischien ook gebeuren maar ik zal er alles aan doen dat tegen te houden.
 
Erg lullig voor je carma, je verwacht het eigenlijk niet in deze buurt om zomaar je scooter uit je hok te verliezen. Dingen die je opgebouwd hebt en voor gewerkt hebt worden zomaar gestolen door iemand die jou spullen verkoopt.
 
Originally posted by #CARMA#
thanx allemaal voor de replies ,nou ik heb dus sterk het vermoeden dat die scooter nog in het dorp rondrijd(vriend van mij die het nog niet wist zag ding vandaag waarschijnlijk rijden)en aangezien er een klein groepje af en toe actief is met dit soort acties heb ik al ff rondgebelt/praat dus kansje dat ik igg nog een aanknoping heb.

als je ze vind moet je ze zelf straffen, want anders krijgen ze toch geen straf
 
Originally posted by bert!
als je ze vind moet je ze zelf straffen, want anders krijgen ze toch geen straf

Komt wel goed bert! zal ze ook voor jou ff een tik verkopen :), politie doet echt geen fuck aan zulke dingen dus .
 
Originally posted by Boeie
Tolbert... dus omg groningen
kan ook wezen dat ding naar dr88 is verhuist ofzo....
:eek: das 1km van me af.

Mjah, als er gasten zijn die stom genoeg zijn om in buurt van Tolbert/Leek er op te rijden ... ik laat het je weten.

(Pics werken trouwens niet (meer) :?)
 
ECHT NEUK!

Ik snap echt niet dat al die vuile teringlijers niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven...... :(

Wat mij betreft verdienen personen zoals dit een langzame, pijnlijke d00d !
 
Back
Top