Venl0 again :|

Status
Not open for further replies.
Venlonaar slaat agent bewusteloos

VENLO
Een Venlonaar heeft vannacht een politieagent buiten bewustzijn geslagen die hem wegens een verkeersovertreding had aangehouden.Na behandeling in het ziekenhuis kon de agent naar huis.
Om 4.00 uur hielden twee surveillanten een bromfiets aan waarop drie personen zaten.
De 19-jarige bestuurster verzette zich,waarop haar vriend de agent van achteren neersloeg.Toen de tweede agent pepperspray gebruikte,sloeg de vriend op de vlucht.
Na enige tijd werd hij met behulp van een politiehond opgepakt. Het incident gebeurde op het plein waar een dag eerder de stille tocht voor Rene Steegmans was begonnen.
 
Advertisement - register to remove this

niet normaal zeg, hebben de mensen daar geen verstand ofzo, je bent toch zelf dom bezig bij zoiets om met z'n 3en op een brommer te gaan rijden. en dan zo gaan reageren is helemaal aso.
 
Ik hoop dat die hond die gast ff flink heeft gebeten, misschien leert ie dat soort grappen dan wel af. Nog beter had die hond een slagadertje geraakt ofzo.
 
tis weer een bende,..

buiten is het klere-weer, en dan krijg je ook dit nog naar je hoofd gesmeten...

dat van Khalid vind ik trouwens echt zwaar nep....wat ik in de krant las @ werk:

"hij was best moeilijk in de omgang, ging niet vaak naar school, en was niet in staat ergens te werken.....hij kwam ALTIJD te laat, of kwam gewoon niet opdagen..."

of:

"hij is zo sterk als een beer, maar doet niemand kwaad"

---> 2 regels verder:

" Als je aan hem kwam, of tegen hem in ging, dan vermoord hij je"


NOU VRAAAAAAG IK JE!!! Hoort zoiemand niet in een gesticht thuis?????
 
Originally posted by Snader
tis weer een bende,..

buiten is het klere-weer, en dan krijg je ook dit nog naar je hoofd gesmeten...

dat van Khalid vind ik trouwens echt zwaar nep....wat ik in de krant las @ werk:

"hij was best moeilijk in de omgang, ging niet vaak naar school, en was niet in staat ergens te werken.....hij kwam ALTIJD te laat, of kwam gewoon niet opdagen..."

of:

"hij is zo sterk als een beer, maar doet niemand kwaad"

---> 2 regels verder:

" Als je aan hem kwam, of tegen hem in ging, dan vermoord hij je"


NOU VRAAAAAAG IK JE!!! Hoort zoiemand niet in een gesticht thuis?????

Je hebt helemaal gelijk Balky, begin er ook een beetje gestoord van te worden :mad:
 
Originally posted by Snader
tis weer een bende,..

buiten is het klere-weer, en dan krijg je ook dit nog naar je hoofd gesmeten...

dat van Khalid vind ik trouwens echt zwaar nep....wat ik in de krant las @ werk:

"hij was best moeilijk in de omgang, ging niet vaak naar school, en was niet in staat ergens te werken.....hij kwam ALTIJD te laat, of kwam gewoon niet opdagen..."

of:

"hij is zo sterk als een beer, maar doet niemand kwaad"

---> 2 regels verder:

" Als je aan hem kwam, of tegen hem in ging, dan vermoord hij je"


NOU VRAAAAAAG IK JE!!! Hoort zoiemand niet in een gesticht thuis?????

Nee, zoiemand hoort in een dierentuin, das een beest, geen persoon.
 
Originally posted by XeRioNaTiC


Nee, zoiemand hoort in een dierentuin, das een beest, geen persoon.
nee,
zoiemand hoort in marokko, waar ze zijn handen afhakken als hij zoiets flikt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top