Vastgelopen richting rollerbank;)

Status
Not open for further replies.

nberlijn

******
Hallo,

Ik ree net uit Winschoten van school en wat spulletjes te hebben gekocht... Me scooter ree al beetjer turututurruru achtig alsof die beetje op sterven lag... Vervolgens moest ik een weg oversteken en ik zag al een motoragent voorbij rijden ree een paar 100meter verder, ik wilde eerst nog een andere kant op want hij keek al zo verdacht naar me... Maarja ik dag die zie ik niet meer, rustig doorrijden rijden er nog 2 scooters voor me. heel rustig opeens agent voor ons laat die, de 2 voor me doorrijden 1tje kon ik ;/ dikke brute setup vergelijke mijne maja die mog door ander ook en mij wilde die hebbe:)

Vraagt om papier enzo zoals het hoort... neemt rijbewijs in ze zak mee en toen rustig naar bureau overal hand netjes uitsteken... En opeens dikke rookpluim achter me en me vloeistof sputterde ervoor er dr uit... en opeens woep uit en viel die stil... Agent terug naar me toe. Ik probeer te kicken maja zat muurvast... Agent gelooft me niet en stapt af en pakt me scooter beetje op knopjes en aan gas spele en hij gaat ff een paar 100x kicken en hele tijd mooi geluid KRKRKR dag nieuwe zuiger.... Ging die beetje aan me kappe rukke enzo:S Naja agent bleef drna lang stilstaan nadenken nog een paar keer proberen het was 100 meter vna het bureau af. Ik dag miss wilt die een onderzoek ofzo doen maja..
Hij beweren hij is niet vastgelopen zij die anders draaid je achterwiel niet.. ik zo een koppeling draaid altijd wel bij een scooter dat staat er los van enzo... En vroeg die nog wat is die doorzichte slang daaro ik daar hoort koelvloeistof in te zitten maar dat zit denk ik nu in me blok..... Naja een agent uit de schakelbrommer tijd ofzo ...

Toen vroeg ik nog hoe moet dit eigenlijk verder ik had al vertelt enzo hij is net weer in elkaar enzo.. Hij gaf me rijbewijs terug en zij zorg maar dat je thuiskomt en ree weg....

Vervolgens ben ik opgehaalt enzo... Maar me hele cilinder is dus dood nu en me hele krukas zal ook niet meer vers zijn o.a. lagers enzo..

Valt hier een bezweer tegen in te dienen tegen het doorvernielen @ 100x kicken en daardoor meer schade aan te brengen of is dit totaal nutteloos? Dat die aan me kappen zit vond ik ook wel erg omdat die net nieuw zijn en hij ze beetje aan staat te rukke maargoed dat is minder erg...
 
Advertisement - register to remove this

gewoon alles proberen...als je een rechtsbijstand verzekering hebt kunnen die je daar zeker wel verder mee helpen. zolang de kappen geen schade hebben kun je hem daar niks over verwijten. Wel kun je het aankaarten omdat de reactie/werkwijze van de agent niet normaal is geweest.

Wanneer de scooter stilvalt mag de agent er geloof ik ook niks mee proberen.
Dit is werk van de technische recherche. Hierbij is dus de agent te ver buiten zijn boekje gegaan.
Het lijkt mij dus duidelijk dat de agent wat te verwijten is en hier evt. een schadevergoeding voor moet afrekenen (wss mijn belastinggeld:p)

maar nogmaals, probeer rechtsbijstand erachter te zetten (van je ouders kan ook als je minderjarig bent).
 
zo zie je maar weer dat er nog eikels van agenten rond rijden.
ik zou gevraagt hebben wie gaat dat betalen al die extra schade.
maar ik zou het er niet bij laten zitten.
zeker via de rechtsbijstand proberen verhaal te halen.
maar ja je weet de agent zijn naam niet en zo.
en van die agentjes lopen er honderden rond.
dus dat word een moeilijkheids factor.
 
Als je scooter nog maar net in elkaar zat en nu alweer de tering inloopt, dan is er gewoon iets verkeerd gemonteerd en/of slecht afgesteld.

Die agent kan er verder niks aan doen dat het net gebeurd als je achter hem aan moet rijden. Verder zou ik het als agent ook heel vreemd vinden, als iemands scooter net in puin loopt als die op de rollerbank moet en hem nog proberen te starten.
Verder denk ik dat je beter je energie kan steken in het blok uitelkaar trekken, de boel goed schoon te maken en je cilinder te laten honen en eventueel een nieuwe krukas te plaatsen (krukassen gaan niet zo snel krom).
 
zo denk ik er dus ook over, kan die agent er iets aan doen dat jou scooter vastloopt terwijl je naar het bureau rijd? nee..

misschien als die agent meer verneukt heeft door hem 'na' te trappen en je hier bewijs van had, had je wat terug kunnen eisen..

wel slecht van die agent iig dat hij jou daar zo heeft laten staan, hij had op zn minst ff kunne wachten totdat jij vervoer had oid ..
maarja, veel agenten zijn flikkers, en dit niet omdat het agenten zijn, maar kwa gedrag, aangezien ze menen dat ze alles beter weten en alles ff kunnen flikken...
 
Agjah khad nog wat via verzekering kunnen regelen, had all risk beetje lang verhaal maar heb daarvoor weer een nieuwe setup kunnen opbouwen;) Krukas+Cil en nog wat dingen...

Maar idd het draaid om hun geldwinsten als ze op hun motorzitten en ze hebben geen tijd voor wachten , daar zijn ze niet zo menselijk in maargoed politie... 10000e meningen en er gebeurt toch niks..

We zouden is massaal moeten gaan staken @scooters & Politie wie weet levert het wat op haha ...

Ik hoop die politie voorlopig ff niet te zien me scooter loopt er volgens mij vanzelf door vast al ziet die politie;/

Maar dit topic kan wel weer dicht!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top