Ik gebruikte moerbitje 17mm op accuboormachinewaarmee draaide je? een lamme bahco?
ik zou in dit geval (als je niet afhankelijk bent van je scooter die nu niet rijdt en wel moet rijden) wachten tot ik een nieuwe moer klaar had liggen. deze moet en kan je niet meer monteren, àls jij hem er nu nog af krijgt..
dop. die heb je er dan niet goed opgehouden (was het een 6 of 12-kant dop?). of wàs ie al zo afgerond en heb je dat aan de vorige eigenaar te danken?Ik gebruikte moerbitje 17mm op accuboormachine
Soms moet men inderdaad niet denken maar doen.Gewoon een steel van een hamer tussen je carter en de tanden van je halfpoulie. En dan zo dat als je de moer los wil draaien esrst de tandjes van je starterkrans zich beetje vasthappen in die steel van de hamer en het carter. Dan moer los met ringsleutel of ratel. Vast kan precies andersom. Niet optimaal maar dit is toch al redelijk verbeunt zo te zien
hij heeft een blokkeersleutel.Gewoon een steel van een hamer tussen je carter en de tanden van je halfpoulie. En dan zo dat als je de moer los wil draaien esrst de tandjes van je starterkrans zich beetje vasthappen in die steel van de hamer en het carter. Dan moer los met ringsleutel of ratel. Vast kan precies andersom. Niet optimaal maar dit is toch al redelijk verbeunt zo te zien
weten we al over wat voor scooter het gaat?Het is toch 15 ?
Een accu boormachine of een slagmoersleutel ?
Probeer nu deze:
View attachment 73791
Mijn favoriete stuk gereedschap...Het is toch 15 ?
Een accu boormachine of een slagmoersleutel ?
Probeer nu deze:
View attachment 73791