Andere variateur

james86

Member
Goedenavond

Ik heb een kymco agility 12inch euro 5, maar wel nog met carburateur (eigenlijk een euro4 met een euro5 sticker). Ik heb er een ontgrensde ecu van Delorto ingezeg en win enkele kilometers. Omdat ik het vermogen beter verdeeld wil hebben moet er een andere variateur in.

De Malossi multivar zie je het meest voorbij komen, alleen voor kymco hebben ze tot euro 3 variateurs. Van Polini hebben ze een agility euro4 gemaakt en die is makkelijk te verkrijgen alleen weet ik niet zeker of deze op mijn euro5 past. De afmetingen van de gladde bus zijn bij de polini variateur 14x20x39. Maar wanneer ik naar een gladde bus voor euro4 zoek kom ik andere afmetingen tegen. Bijvoorbeeld 14,1x19,97x38.

Past dit dan wel?

In de bijlages zijn de afmetingen te zien. Eerste bijlage is de afmeting van de gladde bus die bij de polini variateur wordt geleverd. En bij de tweede bijlage zie je de afmetingen van de gladden bus voor agility euro 4
Post automatically merged:

Goedenavond

Ik heb een kymco agility 12inch euro 5, maar wel nog met carburateur (eigenlijk een euro4 met een euro5 sticker). Ik heb er een ontgrensde ecu van Delorto ingezeg en win enkele kilometers. Omdat ik het vermogen beter verdeeld wil hebben moet er een andere variateur in.

De Malossi multivar zie je het meest voorbij komen, alleen voor kymco hebben ze tot euro 3 variateurs. Van Polini hebben ze een agility euro4 gemaakt en die is makkelijk te verkrijgen alleen weet ik niet zeker of deze op mijn euro5 past. De afmetingen van de gladde bus zijn bij de polini variateur 14x20x39. Maar wanneer ik naar een gladde bus voor euro4 zoek kom ik andere afmetingen tegen. Bijvoorbeeld 14,1x19,97x38.

Past dit dan wel?

In de bijlages zijn de afmetingen te zien. Eerste bijlage is de afmeting van de gladde bus die bij de polini variateur wordt geleverd. En bij de tweede bijlage zie je de afmetingen van de gladden bus voor agility euro 4
 

Attachments

  • Screenshot_20230903_201835_Firefox.jpg
    Screenshot_20230903_201835_Firefox.jpg
    127.5 KB · Views: 10
  • Screenshot_20230903_224525_Firefox.jpg
    Screenshot_20230903_224525_Firefox.jpg
    98.9 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

De afmetingen van de gladde bus zijn bij de polini variateur 14x20x39. Maar wanneer ik naar een gladde bus voor euro4 zoek kom ik andere afmetingen tegen. Bijvoorbeeld 14,1x19,97x38.

Past dit dan wel?
je moet het zo lezen "Binnen diameter" X "Buitendiameter" X "Lengte"

Ook moet je het zo bekijken, je "ontwerpt" een scooterblok dat al ruim 15 jaar zn werk doet, maar vanwege regels moet worden aangepast. zal dan elk onderdeel anders zijn?

jouw Euro 4 scooter kan denk ik gewoon de (meeste) onderdelen van voorgaande kymco Agilitys gebruiken

stuur een email naar de leverancier of ze wat maten kunnen doorgeven, dan weet je het 100% zeker
 
Back
Top