zjonnie said:Mensen die niet toe kunnen geven dat Schumacher de beste coureur is: :L
Hij heeft de snelste auto, ja en wie heeft die auto zo goed gemaakt? Juist, Schumacher!
Tis gewoon naief om te zeggen hij heeft de snelste auto dus het is niet moeilijk, geef gewoon toe dat hij de beste is, dat heeft hij dit seizoen wel laten zien..
zjonnie said:Waar gaat dit eigenlijk over, hoe meet je af of iemand de beste is :?
Ik zeg er iig ook maar niks meer op :|
mhr_rox said:ferrari heb ik niet zo'n hekel aan maar wel aan die k*t kop van die schoenmaker wat een daap zeg... maar wie ik wel echt tof vind is alonzo! die gast kan van het ene op het andere moment ineens 2e of 3e staan echt fantastisch alleen moet ie helaas nog veel leren als ie eerste wilt worden
Frico^DeliX said:Idd, jammer genoeg heeftie nog wel zo weinig ervaring dattie dan de volgende races weer meedoet om plaats 10.. Hoop dat het binnekort wat dichter bij elkaar zou komen.. Want spanning zou het wel goed doen
Pin?zjonnie said:Neeh over 2 jaar is Pin kampioen })
Speedfight-R said:IK zie toch sneller Raikonnen, Sato, Alonso, Button of Webber (+ralf+ Mijn Favo's +ralf+) Wereldkapioen worde... (Hoewel in natuurlijk liever een Nederlander aan de top zie
Thunder-rox said:Raikonnen is alleen snel met een snelle auto
sato is te on ervaren en te wild
Webber, nah ik mag m niet echt, maar hij kan wel over een tijd mee strijden voor de top 5, maar zeker geen kampioen
Montoya zal t ook nooit worden
Zou goed tof zijn als pin nog aan de f1 toe zou komen idd.zjonnie said:Neeh over 2 jaar is Pin kampioen })
Thunder-rox said:Raikonnen is alleen snel met een snelle auto
sato is te on ervaren en te wild
Webber, nah ik mag m niet echt, maar hij kan wel over een tijd mee strijden voor de top 5, maar zeker geen kampioen
Montoya zal t ook nooit worden
SpeedNRG said:wie dan wel??