Originally posted by Sander
volgens mij zien jullie niet in, hoelang 11 jaar is..
toen was ik gvd 7, en kon net fietsen!!!
ben nu 11 jaar verder...en ik verzeker je...als ik dat in een hokje moest uitzitten, was ik allang gillend gek geworden..
11 jaar is lang genoeg, om over je daden na te denken, en om spijt van je daad te krijgen.................
Originally posted by eXoR
En nadat je (zoals marc zei, 5 maanden bijvoorbeeld) vastzit, dan wordt je wel depressief.
nee, ik gok erop dat hij de 11 jaar niet haalt.
Originally posted by mendophir
voorstellen, 11 jaar van je leven verneukt...
Originally posted by mendophir
moord is moord, klaar uit... Een politicus is niet meer waard dan een 'normaal' mensenleven
Originally posted by THa GiLeRa WuN
ik bedoel kijk maar op forum razma haar spiegel word gestolen, gelijk 4 keer zoveel reply's!!! tis gewoon zo.
Originally posted by Jossi
Maar 11 jaar is wel te weinig, zo'n vent moeten ze 11 jaar lang martelen, en vervolgens 10 jaar laten zitten en dan ophangen ofzo...
Originally posted by Jossi
Volkert van der G is geen mens, dat is een beest. Net als alle pedofielen enz.
Originally posted by haagze sf2
Hij heeft meer gedaan dan moord met voorbedachte raad.. vind alleen de straf die die nu krijgt tekort...
Maarja welke straf is lang genoeg voor moord...
het is en blijft.. 'RIP. Pim 6-5-2002' @ 18.02
Originally posted by RobvdZande
18 jaar heeft ie, dit had de doodstraf moeten zijn !
Originally posted by bastenj
In Nederland is levenslang ook maar 25 jaar :S
Dat is dus niet waar dat zeggen wel meer mensen maar ook in de NL bestaat een levenslange gevangingsstraf waarbij men dus nooit vrij komt. Er zijn echter sinds 1946 maar 6 mensen die dit gekregen hebben. Maar deze mensen zitten dus hun hele leven vast (gemiddelde leeftijd die een man bereikt is 78 ofzo) men zit dan vast tot de vastgestelde levenverwachting. En ik weet dit ook pas sinds 3 dagen, stond maandag in de krant (volkskrant) op pagina 2 onderaan de pagina. Dus deze mensen hebben geen uitzicht op vrijkomst!!!!! LEVENSLANG BESTAAT DUS