This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

ik ga als het goed is als esther het aan kan
een weekje met der weg natuurlijk in eigen land ik denk dat het een huisje word ergens in de bossen lekker rustig ffies bij komen van een klote tijd !
 
Wij gaan dus met 8 man zuipen en kapot gaan naar Lloret:+
Vertrek is 29 juli en we gaan 10 dagen met de bus:X
Appartementen Don Pedro.
 
k ga ook weer met de bus.. word weer een ramp... :X
maar zit nu wel met royal class bus, dus dat zal wel weer schelen ipv de normale bus...
 
wij ook:X
Maar het mooiste is dat je 27.50 eur toeslag moet betalen voor royal class.
Je kan niet zonder royal dus ze maken je gewoon 27.50eur afhandig:L
 
kris@spaceship said:
Ik ga de 25 juli een week naar terschelling met 3 vriendinnen. Camping appelhof.



ben ik 2jaar geleden geweest,

echt ernstig daaro :d, alchohol vergiftiging etc,
maar ook zeer streng !!! na 11uur geen muziek ofzo d8 ik , iig , niet luisteren is opdondere, acuut ,

wel leuke tenten daaro !! , de Wyp , en de braskoer zijn erg leuk ! ,
 
Rastabasta said:
wij ook:X
Maar het mooiste is dat je 27.50 eur toeslag moet betalen voor royal class.
Je kan niet zonder royal dus ze maken je gewoon 27.50eur afhandig:L

je kan het wel proberen, dat heb ik vorig jaar ook gedaan...
maar 21/22 uur in zo'n krappe beenruimte normaal proberen te liggen/zitten/slapen is echt niet te doen... :X
 
Slapen gaat zowiezo niet met een lengte van 195 cm

maar eem ontopic, wie weet er vette disco's in Lloret en zijn er ook nog Hollandse Cafe's waar ze nederlandse muziek draaien?:+
En hoe zit het met de prijs van alles? (entree, bier enzo)
 
Ik ga naar Salou, 22 augustus ga ik weg, ook met de bus. Zie wel wat ervan komt!
Zit in appartement arquus. Iemand ervaring mee? En idd mensen die er al zijn geweest, hoe zit het met de prijzen daarzo?
 
Rastabasta said:
Slapen gaat zowiezo niet met een lengte van 195 cm

maar eem ontopic, wie weet er vette disco's in Lloret en zijn er ook nog Hollandse Cafe's waar ze nederlandse muziek draaien?:+
En hoe zit het met de prijs van alles? (entree, bier enzo)


ik ben 3 jaar geleden naar lorret geweest, vond het beetje tegenvallen, best wel prijzig, en ongelofelijk veel schijt italianen......... maar nederlandse kroegen zijn er zat
 
27 Juli 12 dagen naar Kreta (Chersonissos)

Gaan echt veel mensen heen, je hoort het overal. Ben benieuwd hoe het word dit jaar heb er erg veel zin in.
 
22 juli tot 7 augustus naar Venetie +ralf+
en daarna misschien met mijn vriendin paar daagjes weg