VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

mhrlover

neos power
nou , kon ff geen andere thread vinden die hier over ging dus :) ,mischien wel leuk , als hier mensen zijn met ervaringen over vakantie oorden :) of waar je heen gaat

ik ga zelf op 17-07-05 ( krijg ik bouwvak ) 11dagen naar Cheronnisos ( kreta )
gogo tours
word me 1e x naar et buitenland :O, met 3maten van me ,
hun zijn al 2x naar salou geweest ,en dat was ze zeer goed bevallen, maar ze wouden wat anders proberen , dit schijnt het nieuwe top salou gebeuren te zijn dus :) , wel jammer dat de prijze zo gaar zijn :D , 5weke terug was ik 200e goedkoper uitgeweest , dan op 17-07 :)

Advertisement - register to remove this

Afgelopen jaar naar Salou geweest en dat was ons zeer goed bevallen ;)

Dit jaar 1 aug tot 17 aug gaan we naar Rimini. Mss zijn er mensen die er al een keer zijn geweest, die kunnen zeggen hoe het daar was :D

Naas

Waarschijnlijk wordt het voor mij ditjaar gewoon lekker in het kille en koude kikkerlandje blijven:P.Aangezien ik naar lely ga en dat een beetje precies in het midden van me vakantie valt,en moet natuurlijk ook nog geld verdient worden.Maarjah valt nog genoeg te zien in nederland

Vorig jaar duikvakantie in griekenland-sakintos. Dit jaar weer een duikvakantie op curacao. 8juli vertrekken we:W

van 12-08-05 tot 19-08-05 naar terschelling met 16 man, we zitten met zijn allen in huisjes +ralf+
Dat wordt weer zaufen en gek doen denks :*

Ik doe t beetje anders, eerst 3 weken Dominicaanse Republiek om een school te fixen voor de arme kindjes (:*) en daarna 2,5 week Oostenrijk met pa omdat ma een hernia heeft en zusje niet wil :|

k ga met een paar maten met zon valk trektocht mee door friesland..leek ons wel lachen + elke avond ander dorp dus andere KROEG! :P

dragsterlover said:
btr effe langs grou/akkrum komen jullie effe langs bieren :*

ik weet nog nie waar we precies langs komme...we stappen op in de buurt van langweer... waar ik de week erna nog in een huisje zit met me ouders en me zussie enzo :P

k ga deze zomer voor de eerste keer naar lloret, eff kiekuh of het me bevalt...:D
en voor de rest werken... en niet te vergeten.. Lelygat weekend... +ralf+

CiRox said:
k ga deze zomer voor de eerste keer naar lloret, eff kiekuh of het me bevalt...:D
en voor de rest werken... en niet te vergeten.. Lelygat weekend... +ralf+

Ik ook met
Slider Zoetermeer van het forum
en zijn tweeling broer en nog een vriend...

we gaan de 5de weg voor 13 dagen met GoGo tours

naar lloret dus heh...

ghostrider said:
Ik ook met
Slider Zoetermeer van het forum
en zijn tweeling broer en nog een vriend...

we gaan de 5de weg voor 13 dagen met GoGo tours

naar lloret dus heh...

mss kom k jullie dan nog wel tegen... :X
k ga de 4de (als je tenminste juli bedoeld?) :D

ja idd

ik voel een St.Net meeting aan komen

me ze alle scooters huren en op ze hollands op de boulevard vlammen :P
wheelien..nek breken...korte vakantie...:P:+

strak plan of niet?

ik heb nog nix gboekt :X
ik zou gaan interrailen door italie, griekenland, turkije en slovenie (laatste 2 wss toch niet bzoeken ;)), maar t is allemaal nog teveel moeite om nu nog alles te gaan regelen.
dat zal dan wel een last-minute'je worden! :)

iemand nog leuke tips daarvoor?

oi!
btw. geen turkije ;)

ghostrider said:
ja idd

ik voel een St.Net meeting aan komen

me ze alle scooters huren en op ze hollands op de boulevard vlammen :P
wheelien..nek breken...korte vakantie...:P:+

strak plan of niet?

8P
beetje promoten voor St.net weekend... :+

Back