This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

V.W. Zip SP 2000 stage6 cup

Nooh ik heb zeker zelf gespoten!! gewoon zoveel spuiten totdat de druipers langs de kanten eraf lopen en je ze niet meer ziet, jjjwwwzzzz mofo!

bedankt he Dushi :love:

Dan mag jij me toch eens uitlegggen hoe je zo mooi resultaat krijgt met spuitbussen, ziet er echt netjes uit die stuurkap!

Netjes gespoten boiss

Thanks man

Dan mag jij me toch eens uitlegggen hoe je zo mooi resultaat krijgt met spuitbussen, ziet er echt netjes uit die stuurkap!

Die stuurkap zelf is 1 dikke reageerplek maar zovaak eroverheen gespoten totdat de grijze plekjes ook zwart werd :+. Dat oranje heb ik nog licht gepoetst met commandantpoetsmiddel.

Dat is gewoon v.w Tjoening

VeeeeWeeee!!!!

wheeeeeeujjjj, de racer ziet er netjes uit !
Hopelijk kunnen we je snel begroeten op het circuit !

Bedankt ron,

Ik hoop het ook, ben van plan dit jaar me rijbewijs te halen dus dan kan ik zelf als niemand meewilt ook lekker gaan racen.

Stickers en oranje stickervellen zijn ook besteld, die verwacht ik deze week, ook stuurdoppen besteld van alu wamt heb geen zin om zelf iets te maken:+

Iedereen bedankt voor de aardige woorden ,

Ben er zelf erg tevreden over, en dat voor 3 zondaagjes .

Zoek nu nog een pak, nieuwe helm en schoentjes. Zodra ik dat heb ben ik er wel klaar voor. Dan hopen dat ik een keertje kan trainen ergens :+