V snaar gaat niet omhoog invario/ omlaag in achterpoulie

Rowangvd

New Member
zoals de titel zegt gaat de v snaar niet omhoog/omlaag als ik ga rijden dus gaat de motor overtoeren draaien terwijl ik 20kmu rij
Heb er een nieuwe malossi mhr 2008 vafiateur in zitten met 5g rollen
En een witte jasil drukveer bij koppeling en witte trekveren van malossi bij mijn malossi koppeling.

Het is een standaard achterpoulie uit 93
(Yamaha bws)

Heb de achterpoeli ook al ingevet waar nodig is zodat die soepeler glijd enz

Heb 1 dag gehad dat ie wel normaal optrok en reed maar daarvoor had ik het probleem ookal en nu start ik m weer op en zit ik weer met hetzelfde probleem, wat zou dit kunnen zijn
 
Advertisement - register to remove this

Als eerst kijken of het de voor of achterkant is, vario kant of koppeling kant. kan je simpel testen door super zware of super lichte rollen erin te zetten, is het niet variateur kant zou ik toch is je koppeling opnieuw uit elkaar halen en alles bijvetten en schuren want daarmoet het dan fout gaan. Vaak is het niet de vertanding tenzij er veel km's mee zijn gereden voorheen.
 
Als eerst kijken of het de voor of achterkant is, vario kant of koppeling kant. kan je simpel testen door super zware of super lichte rollen erin te zetten, is het niet variateur kant zou ik toch is je koppeling opnieuw uit elkaar halen en alles bijvetten en schuren want daarmoet het dan fout gaan. Vaak is het niet de vertanding tenzij er veel km's mee zijn gereden voorheen.
Wat zou er moeten gebeuren als ik super zware of lichte rollen erin doe?
Ga t nu gelijk ff teste
 
Back
Top