This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitzending

Hij zit painf in Oirschot, wel mét het 13e geloof ik?

Ik vind net opeens een filmpje van mn beëdiging, hoort ook wel bij uitzending vind ik

filmpje

Best strak eigenlijk 8)
 
4 vrienden van mij zitten of zijn allemaal meerdere keren in Afghanistan geweest.. De verhalen zijn erg verschillend, en het gevaar hangt ontzettend van je functie daar af.. Ook is de neef van mijn vriendin er regelmatig te vinden want die is Apache piloot. Ik zou er in ieder geval niet erg graag naar toe gaan. Fotos en filmpjes die ze mee terug nemen zijn wel erg indrukwekkend moet ik zeggen, maar veelal willen ze zelf toch het liefst niet meer terug.
 
Ligt er nogal aan wat je mee hebt gemaakt. Ik zou graag nog teruggaan. Even 12.000 verdienen door nog minder te werken dan ik in nederland doe Maar ik heb dan ook écht niks meegemaakt daar..
 
tjsa, en het is ook hoe de persoon er op reageert, ik zit hier met jongens waarvan het allemaal niet meer moet. en andere jongens die nog meer wachten op contact.(zoals ik) het is net hoe je het ervaart.
 
Net een opgenomen docu gezien van Geographic Chanel over het 'kunnen' van doden, erg intressant. Kwamen veel dingen in voor die ik zelf ook zou doen denk ik. Such as; eerste keer contact -> in je broek pissen zonder dat je het merkt. En het express missen van je vijand om hem alleen schrik aan te jagen omdat je het toch kut vind om hem te doden. Als je erover nadenkt zit er veel meer achter dan je voor mogelijk houdt. Dus misschien moeten we er maar gewoon niet over nadenken
 
vriend van me (toen 17, nu 18 ) zou worden uitgezonden.. maar mocht niet van ze mama hij baald er echt vet erg van
Ik vraag me dan af waarom zo'n jongen voor defensie kiest de kans dat je word uitgezonden is groot dat weet iedereen (het lijkt me dat hij van te voren er wel met zijn moeder over heeft gepraat bij het solliciteren)
 
Ouders houden daar geen rekening mee.. Ik heb serieus op mijn 'ouderdag', dat is de 4e week van je opleiding ongeveer, moeders zien lopen janken. Omdat ze wapens zagen en toen tot de conclusie kwamen dat hun zoon wel eens in een vuurgevecht terecht zou kunnen komen.. Sommige mensen zijn veels te naief. Zijn ook paar militairen tussen die bij defensie gaan met de gedachten; heujj leuk, vanaf je opleiding betaald worden beetje in de modder dollen. En als ze dan op uitzending moeten schijten ze in hun broek. Dat werkt dus niet
 
nja wat hij mij vertelde is dat hij juist wou, en dat ze moeder dacht dat hij de keuze had of die wel of niet ging.. Toen hoorde ze dus dat hij moest en heeft ze hem daar weg gehaald. Zou ik echt een naai actie vinden, het was zijn droom om daar bij te zitten :S. Maar nu doet hij politie opleiding, maar denk dat als ze moeder hem daar met wapens ziet word hij daar ook weg gehaald
 
Je kan tegenwoordig zelfs celstraffen krijgen als je een uitzending weigert. Dus ik weet niet precies hoe het dan bij hem is gelopen En als militair ben je alleen in gevaar als je op uitzending gaat tegenwoordig. Als agent ben je nergens meer veilig
 
Ik denk dat het in de meeste huishoudens zo niet echt loopt Ik ben nu 20, maar uit respect voor mijn pa, doe en laat ik nog steeds dingen die hij me zegt. Niet altijd alles, of even consequent, maar op de een of andere manier komt het er bijna altijd op neer dat me pa achteraf gezien gelijk had.
 
Mkay, thanks!

Ik moet zo weer terug naar de kazerne en ben pas over 2 weken terug (i.v.m. bivak). Dus dan download ik 'm zodra ik terug ben .
Ik heb hem oonline staan.. dus PM me maar even daarover. Wilde eerst gewoon de link hier neerzetten.. Maar dan is hij voor het hele internet beschikbaar zegmaar. En het is niet zo dat ik een onbeperkt aantal traffic heb op me ftp
 
Hebje ook die SAS serie gezien dan?
Op zich wel tof om te zien hoeveelzijdig britse commando's moeten zijn, close protection, ct en dan daar nog bovenop de normale commando take

*edit* en in die serie wordt ook nog is alles heel uitgebreid uitgelegt
 
je mag sowieso niet uitgezonden worden als je 17 bent toch?, dus misschien heeft ze moeder op die manier een uitweg gevonden?
 
Gister gesprek gehad over mijn contractverlenging bij LMB, aangegeven dat ik graag wat dichter bij huis zou willen werken. Word nu geïnformeerd of er vanaf augustus functies vrijzijn bij het 42e of het 17e