heb dr zelf ook maar 1 en dat was nog buiten dienst ookwas een groeps waardereing van 200E de man nooit verkeerd natuurlijk dat hij niet verdiend is kan je niet zeggen denk, in elke situatie kan je opvallen in de mnierdat je je werk doet of dat nou in een gevechtsactie is of bij het beveiligen ven een generaal...
@ funk, voel je je best genaaid denk...
Gistermorgen vertrokken naar Kandahar met het Italiaans vrachtvliegtuig. Daarom hebben de CDS (4 sterren generaal Berlijn) en Generaal der Landstrijdkrachten (3 sterren generaal Van Uhm) een praatje gehouden in de "Dutchcorner", vervolgens daar geluncht. Na de lunch in 2 cougars gestapt (met doorgunners van mijn eigen peloton) en naar Tarin Kowt gevolgen. Daar een rondleidinkje over het kamp gehad, vervolgens slaapplekken geregeld in de gym daar, weer verhaaltje van CDS. Gegeten, beetje in de kantine (Echos) daar rondgehangen. 's Avonds oudjaar-nieuwjaarsfeest, veel lui van Wonju gezien, ook paar bekende van opleidingen en cursussen enzo. Maar omdat ik geen idee heb hoe Dempster eruit ziet, heb ik ook maar niet gezocht. Hij wist overigens ook niet dat ik er was. De volgende ochtend met cougars naar Deh Rawod gegaan. Daar echt maar heel kort gebleven, weer een verhaaltje van CDS, vervolgens weer met de cougars naar Tarin Kowt, en gelijk overgestapt op een US Hercules weer terug richting Kabul. Dat was mijn nieuwjaar zo'n beetje
mja is beslissing voor de arts tog...
Dempster, ik dacht dat jij door wilde gaan voor piloot bij de luchtmacht? Tenminste zoiets heb je ooit verteld hieer meen ik.
Voor mij is het over een paar jaar ook zover. Ben nu dus bezig voor piloot bij de luchtmacht. Sprak laatst een generaal die vertelde dat de kans behoorlijk groot was dat degenen die nu in opleiding zijn en op de F16 komen, later de JSF mogen gaan vliegen :W. Dat lijkt me dus echt geweldig he.
Maar ben je nog bezig geweest met de selecties of heb je hier verder niets meer mee gedaan?
@ Formula:
Allemaal leuk en aardig... maar hoeveel JSF's krijgt Nederland? stuk of 5 misschien?
Verder:
Geweldig dat jullie dit doen. Ik wou ook het leger in (voertuigen enzow) maja mn ouders zeiden nee... dus dan houd het op. Kheb wel een goede vriend die binnekort op uitzending gaat. Is t waar dat jullie van die pasjes hebben dat als je word aangehouden ofzow dat je dan kan late zien dat je militair bent? Of dat je moet helpen op de autoweg als je een ongeluk ziet?
Ik wil nog altijd het leger in nu... ik doe nu ICT opleiding. is dat leuk om in het leger te doen?
Ben verder een grote verzamelaar in WWII spul... kzit bij zo'n groepje genaamd redhorse (www.redhorse.be slechte site) die hebbe egt alles... willy's jeep halftracks GMC's zowat alle wapens en kleren egt niet normaal...
Naja khoor t wel
Suc6 don't get shot!
@ Formula:
Allemaal leuk en aardig... maar hoeveel JSF's krijgt Nederland? stuk of 5 misschien?
Je kunt inderdaad wel peppy je smartcard laten zien als je aangehouden word. Maar bij Wet Mulder zal dat je niets helpen. Bij andere strafbare feiten word op dat moment de Marrechaussee erbij gehaald. En dat hoeft niet per definitie positief te zijn@ Formula:
Verder:
Geweldig dat jullie dit doen. Ik wou ook het leger in (voertuigen enzow) maja mn ouders zeiden nee... dus dan houd het op. Kheb wel een goede vriend die binnekort op uitzending gaat. Is t waar dat jullie van die pasjes hebben dat als je word aangehouden ofzow dat je dan kan late zien dat je militair bent? Of dat je moet helpen op de autoweg als je een ongeluk ziet?
Ik wil nog altijd het leger in nu... ik doe nu ICT opleiding. is dat leuk om in het leger te doen?
Ben verder een grote verzamelaar in WWII spul... kzit bij zo'n groepje genaamd redhorse (www.redhorse.be slechte site) die hebbe egt alles... willy's jeep halftracks GMC's zowat alle wapens en kleren egt niet normaal...
Kheb zelf ook 2 sherpe Browning .50 patronen liggen en een imitatie panzerfaust. Verder: thompson, M1 Garand, Mp44, Mp40, Luger, Colt etc....
Naja khoor t wel
Suc6 don't get shot!