Uitzending

tja die chryston zit daar chillie billie met al die hoge pietjes, ik zit hier te verrotte van de kou en mag niets zeggen over wat ik doe of wat ik meemaakt, aleen het is hier nu verrekte koud!!!
Hier is het ook gewoon koud hoor, sneeuw en shit. Maar verder weinig te klagen inderdaad. Maar heeft ook zijn nadelen zoals ik al zei. Ik maak hier NIETS mee. Ik ga straks naar huis zonder te doen waar ik hiervoor hoopte te komen..

Ik heb wel paar dingen gehoord over het zuiden en als dempster daar aan bijdraagd is het iig GOED vet!

@ pasqual&funk, mogen jullie daar nog komen dan :D haha
 
Zie dan mijn post maar als ongeschreven :X :D Ik dacht dat het over nederlandse vliegers ging. Oprechte excuses. Maar dan nog is het een uitzonderlijk verhaal :)

;) maakt niet uit man.
Het is idd wel uitzonderlijk ja. Als die jongen es online komt zal ik alsnog enkele dingen vragen, en kijken of die ook filmpjes heeft van kleine formaat. :)
Die jongen heeft wel geluk imo, hij heeft al een paar keer mogen meevliegen. Lijkt me zo vet he
 
En of :W. Ga binnenkort eens bellen voor een motivatievluchtje. Hoef maar te bellen en kan zo een uurtje gratis gaan vliegen in een Slingsby 8). Goed geregeld...
 
funk.. zover ik weet is het officieel zo dat binnen heel CZSK gewoon een alcohol verbod is !
mja ik hoor ook wel s andere dingen en als je ook logisch piekert: hoe zit dat op de wal ;)
en wat dacht je van die ouwe onderoffcieren, die drankbakken ;) die overleven dat niet :D
 
Ach weetje, de media zal het wel weer flink verdraaid hebben. Ik weet iig wel dat als ik een collega een klap zie krijgen dat er dan behoorlijk wat gevechtsleiding aan te pas komt. Het is natuurlijk niet goed, maar ik begrijp het volkomen. Wij hebben ook vaak genoeg dat soort dingen meegemaakt. Maar dat loopt vaak niet zo erg uit de hand hehe
 
funk.. zover ik weet is het officieel zo dat binnen heel CZSK gewoon een alcohol verbod is !
mja ik hoor ook wel s andere dingen en als je ook logisch piekert: hoe zit dat op de wal ;)
en wat dacht je van die ouwe onderoffcieren, die drankbakken ;) die overleven dat niet :D

met korps verjaardag werd twocan rule bekent gemaakt.
en de week ervoor was er een bekendmaking dat er ws gewoon gedronken mocht worden op oefening.

mjah we weten allemaal hoe dat gaat bij de baas.
en inderdaad de ouwe onderofficieren zullen ws ook gewoon hun biertje drinken, hoe dan ook.
 
oi,

zoals veel mensen wel weten ben ik in 2004 in irak geweest.
vond ik zelf een erg mooie ervaring.

ergens tussen maart en april komend jaar ga ik naar uruzgan, ook best zin in lijkt me een mooie ervaring :)

mzzl
 
met korps verjaardag werd twocan rule bekent gemaakt.
en de week ervoor was er een bekendmaking dat er ws gewoon gedronken mocht worden op oefening.

mjah we weten allemaal hoe dat gaat bij de baas.
en inderdaad de ouwe onderofficieren zullen ws ook gewoon hun biertje drinken, hoe dan ook.

ja funk toen was ik er niet:p
moest 4 dec eig weer beginnen maar aangezien ik teveel uren had kreeg ik gelijk weer verlof ;)
waar ben je plaatst.. (pm)
 
in irak als anti-tank schutter, maar bij gebrek aan tanks gewoon patrouilles enzo gedaan.

afghanistan ben ik bij een inf pel ingedeeld ipv anti tank peloton organiek antitank/60mm mortier schutter maa ben overal voor opgeleid dus zal wel beetje overal voor ingezet worden :p
 
Last edited:
Mijn contract loopt in juni af, en ik wil zo snel mogelijk weer hierheen eigenlijk.. Enig idee bij welk onderdeel ik dan zou moeten gaan? Die dus rond december 2007 deze kant op komen?

*edit* toen ik hem nalas kwam het echt zo over dat het me geen reet boeit welk onderdeel ik zit en wat ik doe. Maar ik was gewoon benieuwd wat de opties waren en of ik die eventuele functie uberhaupt zou willen doen :)
 
Welke compagnie? Toevallig Charly? Grote kans dat ik daar wel heen wil, paar vrienden van me zitten daarbij.. Plus mijn oude groeps c van LMB :)
 
Back
Top