This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitzending

Hoe zit het eigenlijk met de marns en missies? Krijgen jullie wat of laten ze alles aan ons over? Zonder dollen, jullie gaan nooit met een grote club naar afghanistan toch? Vaak kleine groepjes of individueel? Hoorde wel ergens volgens mij dat dat conflict in afrika voor jullie werd in het beginsel?
 
we kampen momenteel met een grote reorganisatie, dus zal momenteel niet zoveel komen.
clubjes als "groene" uim, ml verkpel zijn nog wel veel actief in afghanistan, en idd congo speelt ook nog steeds.
er gaat btw ook nog een groepje straks naar khandahar, maar is ook puur voor de opbouw van het land.

zoals jij ook weet niets is zeker totdat je er zit.
14 september heb ik mijn bergtraining, kreeg ik vandaag te horen van mijn opc.
mooi nieuws
 
Last edited:
justin waar zit jij en hoelang al?
beste mensen.. ik bertrek maandag voor 9 maanden naar de west
hard gewerkt in afghanistan.. recht op een beetje fun in curacao
xx

Haha ik zit nog niet zo lang in dienst, net zoiets als funk ofzo, 2 jaar
Zit geplaatst bij 24e AT.

Jij ?
 

denk eens aan irak..
sfir 1 2 voor korps
daarna kl

afghanistan zaten we ook in PeK
gaat TFU door dan zijn wij aan de beurt!

en ik zit zo bij 31e trouwens
 
denk eens aan irak..
sfir 1 2 voor korps
daarna kl

afghanistan zaten we ook in PeK
gaat TFU door dan zijn wij aan de beurt!

en ik zit zo bij 31e trouwens

En 2 bat heeft SRF gedraaid in 2005 in Noord-Afghanistan. Korps staat momenteel beetje in de hold, maar te springen om te gaan 8)

31e -> Laffe baas
 
bergtraining mee 14 sept?

Nee, zover ik weet niet.

Volgens mij heeft Nederland wel zoiets als het gewondenkruis, weet niet precies wanneer dat uitgereikt wordt, denk alleen bij blijvende invaliditeit en zwaar gewonden.
 
Purple heart, hehe. Nee Hans, naar mijn weten hebben de nederlanders daar niks voor

wij hebben het draaginsigne gewonde maar denk niet dat ik die krijg, hoefd van ook niet hoor er zijn jongens met veel ergere verwondingen die hem meer verdienen