This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitzending

30 juli heb ik 3 weekjes vakantie daarna in Oirschot beginnen. Als ik daar eenmaal beetje ingewerkt ben ff wat school doen zodat ik naar de KMS gaan
 
Ehm, voor zover ik kan rekenen zit Demp nu idd op Kreta.. Je moet daar 2 dagen zitten en zondag zou ie thuis zijn.. Dus..
 
We komen weer lekker in het nieuws van dat Kreta-gebeuren. Erg jammer weer.
Maarja het is ook wel gewoon triest hoe dingen gaan. Kansloze jeugd heeft gewoon graag ruzie met je als je militair bent ofzo lijkt het wel. Al moet je als militair natuurlijk beter weten.
 
Afgelopen week een lezing gehad van een Commando die met een MB over een anti-tankmijn was gereden en er zo slecht aan toe was dat sterven hem dichtbij stond. Vertelde precies tot in detail hoe het was gegaan daar, hoe de hulp daar was en bij terugkomst, zijn revalidatie, etc, etc. Heb echt zo ontzettend veel respect voor zulke mensen.
En dan nog steeds bij Defensie blijven!
 
Leip, dat zijn ze .
Volgende week komt er btw een commando een lezing geven over de hele opleiding. Ga er echt wel even kijken. Lijkt me weleens mooi om dat precies te weten.
 
Zit nu inderdaad op kreta(flinke kater), Heb het nieuws idd al gehoord. Jongen die bij de korperaal in de groep zit is een maatje van mij en die was erbij. Erg triest, vooral omdat het door zon laffe bermbom komt. Die jongens zaten achter het front dus, konden bijna niets doen. Ze waren er alleen voor ondersteuning en dat hebben die canadezen en britten bijna niet nodig. Ik heb nu echt dat ik gewoon weer terug wil. Om die kut taliban aan te pakken. Want met schieten kunnen ze niets. Alleen maar lafaards zijn die gasten. Tevens worden de kreta verhalen flink opgeblazen 1 vechtpartijtje en het lijkt alsof hier ook oorlog word gevoerd. Ik ga even Fitnessen en ben morgen thuis master!!!
 
in de middag ben ik tevinden op zandvoort, even met de pa van dimer scheuren met de nsx. en in de avond zal ik wel weer dronken zijn pronk kom je het vieren in adam, dan moeten we zeker even daten vind je niet
 
Dempie..

Misschien wil ik de 30 ook wel komen..., blijf ik daar crashen, en dan ga ik de 1e van mei wel met een kater naar mn stage ofzo

We moeten weer dronken worden!!
 
Nou ben nu al een klein weekje terug. Vind het allemaal maar apart hierzo, ben aan de ene kant blij om terug te zijn aan de andere kant niet. Enige wat ik van de uitzending heb overgehouden, dat ik niet in dichtbevolkte discotheken kan staan. Ik ben klein en heb dan geen overzicht. terwijl iedereen tegen je aan stoot. Vroeger had ik er geen problemen mee maar nu dus wel.
 
heeft er niemand foto's ofzo van een uitzending ? ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet

greets
 
So true, ik voelde me ook minder veilig. In Afghanistan kon niemand me wat maken. Toch een C8 en een glock op de man. Hier in nl weet je niet wat voor gekken er rond lopen, en wat voor wapens ze bij zich hebben. En wij hebben hier helemaal niks bij..