Wie is jumpster?, ikke?? Al wil je wat weten van trainings schema's voor lmb, en het een en andere weten over luchtmobiel. Moet je me maar toevoegen op dempie1@hotmail.com
Zeker relaxt als je als sla mee kan. is je functie al zeker? ik ga in nederland in de keuring voor f16 alles is al gereed gemaakt. Alleen ik heb ook al me aangemeld voor keurings dagen bij kct. gaat f16 em niet worden ga ik richting kct in januari!
Wie is jumpster?, ikke?? Al wil je wat weten van trainings schema's voor lmb, en het een en andere weten over luchtmobiel. Moet je me maar toevoegen op dempie1@hotmail.com
Zeker relaxt als je als sla mee kan. is je functie al zeker? ik ga in nederland in de keuring voor f16 alles is al gereed gemaakt. Alleen ik heb ook al me aangemeld voor keurings dagen bij kct. gaat f16 em niet worden ga ik richting kct in januari!
Ben benieuwd hoe het met jou loopt.. Ik voelde me in NL minder veilig dan in afghanistan.. Maar dat zal komen doordat ik niet gevochten heb, en me met 2 wapens en een shitload aan munitie redelijk veilig voelde.. Heb ook al een paar keer gehad dat toen ik hier in de kroeg ruzie dreigde te krijgen ik naar mn Glock wilde grijpen. Maarja die hing niet meer om mn beenrobinsr50 me broertje heeft het ook best kut thuis gehad, die vond het wel wat minder. Maar in curacau loop je geen gevaar zoals hierzo. Dus gewoon denken dat ie lekker op vakantie is. Skype enzo is een goed middel om contact te houden. ik realiseer me het nou ik ben gewoon volgende week zondag thuis, geen gevechten en niets meer ik kan dan eindelijk lekker me zelf zijn. enz
Hier weer nieuws uit uruzgan, Met mij alles rustig, weet alleen dat Douwe zijn eenheid vuurcontact heeft gehad en er is 1 gewonde gevallen. Misschien dat douwe meer kan vertellen.
na de keuringen moet ie nog de opleiding halen daar valt 75 procent af, dus!!! en korps gaat laatste tijd niet met grote getallen op uitzending. Meestal zijn het alleen die Special forces van de mariniers die op uitzending gaan. Het is wel apart want het is gewoon een goed getrainde club en wij hebben hier bij de landmacht handje tekort voor uruzgan.