This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitzending

netjes.. sla lijkt me ook het mooiste als ik voor lmb zou kiezen maarja je kunt niet zelf kiezen dat je sla wordt

ik heb bijna m'n mbo diploma binnen en daarna ga ik trainen.
18 januari ben ik in schaarsbergen geweest bij zo'n info dag en dat ging gewoon goed en ze zeiden dat ik voor mijn 'uiterlijk' het behoorlijk goed deed.
(met conditie enzo was dat gewoon over de hindernisbaan enzo maar er waren alleen maar brute grote kerels enzo iig een stuk lompere mensen dan mij)

ze waren dus wel positief en waren ook gewoon eerlijk tegen mensen van je moet nog wel meer trainen of je moet een andere instelling hebben als je voor deze functie kiest. maar m'n ouders hebben zoiets van stap bij ons bedrijf in en ga daarvoor qua salaris is dat gewoon een hele stap hoger dan als soldaat zijnde. ze vinden het niet echt leuk dat ik het leger in m'n kop heb zitten. maar zelf heb ik nu zoiets van ik ga nu een tijd trainen qua conditie en puur op kracht en wil dan gewoon de keuringen gaan doen. als ik het dan niet haal kan ik altijd nog voor het bedrijf kiezen.


ps. jumpster volgens mij heb jij ook al wel voldoende meegemaakt ofniet..
 
Wie is jumpster?, ikke?? Al wil je wat weten van trainings schema's voor lmb, en het een en andere weten over luchtmobiel. Moet je me maar toevoegen op dempie1@hotmail.com
Zeker relaxt als je als sla mee kan. is je functie al zeker? ik ga in nederland in de keuring voor f16 alles is al gereed gemaakt. Alleen ik heb ook al me aangemeld voor keurings dagen bij kct. gaat f16 em niet worden ga ik richting kct in januari!
 

wtf hoe kom ik nu weer bij jumpster :S maar ik heb je toegevoegd
 

KCT, respect!
 
hey guys

maandag gaat mijn broer voor 9 maanden naar curacau als kok .. ik vind het heel apart .. hij zit bij de marine hij zal die 9 maanden gewoon aan land blijven en koken hij is kok .. hij zelf heb er erg veel zin in en heeft een lijst met wat hij er allemaal wil doen...

gelukkig hebben we skype dus kan de cam en de mic gewoon aan beetje praten hij is al eens 3 maanden weg geweest .. dat viel mee maar nu ..

zijn er andere broertjes die dit al ervaren hebben of iets ?

gr robin
 
met naar het buitenland gaan wel ja, maar niet op uitzending, ben half jaar in engeland geweest in een hotel wezen werken, viel allemaal heel erg mee
 
robinsr50 me broertje heeft het ook best kut thuis gehad, die vond het wel wat minder. Maar in curacau loop je geen gevaar zoals hierzo. Dus gewoon denken dat ie lekker op vakantie is. Skype enzo is een goed middel om contact te houden. ik realiseer me het nou ik ben gewoon volgende week zondag thuis, geen gevechten en niets meer ik kan dan eindelijk lekker me zelf zijn. enz
 
Ben benieuwd hoe het met jou loopt.. Ik voelde me in NL minder veilig dan in afghanistan.. Maar dat zal komen doordat ik niet gevochten heb, en me met 2 wapens en een shitload aan munitie redelijk veilig voelde.. Heb ook al een paar keer gehad dat toen ik hier in de kroeg ruzie dreigde te krijgen ik naar mn Glock wilde grijpen. Maarja die hing niet meer om mn been Dat was eigenlijk het enige, kon gelijk goed slapen. Geen nachtmerries geen aanpassings moeilijkheden. Kon wel weer héél slecht beginnen met werken na mn verlof
 
Hier weer nieuws uit uruzgan, Met mij alles rustig, weet alleen dat Douwe zijn eenheid vuurcontact heeft gehad en er is 1 gewonde gevallen. Misschien dat douwe meer kan vertellen.


was er zelf niet bij ik bleef achter als beveiliging van het kamp op poentjak maar zag wel alles gebeuren en kan je vertellen dat je je op zin moment echt klote voeld en er heel graag heen wil...

verder is het zeker dat het vaker gaat gebeuren gezien we meer de "goede" kant op gaan zeg maar.
 
idd, kamaraad is vandaag na psychologische keuring voor korps mariniers, daarna geneeskunde.
als ie ut haalt zal ie ook wel vaak weg zijn
 
na de keuringen moet ie nog de opleiding halen daar valt 75 procent af, dus!!! en korps gaat laatste tijd niet met grote getallen op uitzending. Meestal zijn het alleen die Special forces van de mariniers die op uitzending gaan. Het is wel apart want het is gewoon een goed getrainde club en wij hebben hier bij de landmacht handje tekort voor uruzgan.
 

hmm vaag ja....
zijn rechteroor was niet helemaal fijn.
Nu moet hij nog een keer voor 2e keuring naar utrecht...
 
Laatst psychologische en geneeskundige keuring gehaald.
Nu 20 augustus beginnen met IMO te Woensdrecht.
Gesoliciteerd voor onderofficier VOT Chinook. (vliegtuig onderhoud techniek)
Heb er flink zin in.
 
ik begin 1 mei aan de amo in weert. ga de opleiding voor onderofficier genie doen. heb er iig goed veel zin in