Uitlaatpoort tunen? hoe erin komen

P.Butter

Numansdorpse beunhaas
Ik heb nu een Airsal t6 70cc liggen, maar wil die nogal kleine vlinderpoort een beetje groter maken, maar met me Ferm kom ik er niet eens in +pippi+ zelfs nie als ik het verlengstuk gebruik.. :| :r

Nu de vraag: hoe/waarmee doen jullie dit?

Greetz Patrick

Advertisement - register to remove this

Sander said:
Sow...

Als je al geen manier gevonden hebt, om er met je dremel in te komen, vraag ik me af, of je wel een beetje verstandig kan omgaan met de dremel...

bij mij is het perfect gelukt.... :X

Heb vandaag een dremeltje van Kinzo gehaald, en heb daar lekker mee staan hakken in de uitlaatpoort, ging perfect.
1,5 mm omhoog gegaan, en top snelheid is van 86 digi naar 98 digi gegaan met zelfde afstelling , best netjes voor getunede 50, gianelli pro 5 uitlaat en multivar lijkt me

d3c3pt0r said:
Heb vandaag een dremeltje van Kinzo gehaald, en heb daar lekker mee staan hakken in de uitlaatpoort, ging perfect.
1,5 mm omhoog gegaan, en top snelheid is van 86 digi naar 98 digi gegaan met zelfde afstelling , best netjes voor getunede 50, gianelli pro 5 uitlaat en multivar lijkt me

Stel je digi dan maar eens in ofzo :L

Als het een ori 50 is? :|

d3c3pt0r said:

post even wat foto's :) .....ik ben een ramptourist :+

Back