Met een ongepolijste poort kan er een olielaagje afgezet worden waardoor de stroming ook weer vlotter kan verlopen doordat het als het ware over het oliefilm heen zweeft
Polijsten doen tuners alleen maar zodat de pubers met geld een harde krijgen als ze die cilinder zien, dit zorgt voor goede verhalen en dus veel klanten. Dat is echt het enige voordeel van een gepolijste uitlaatpoort. Natuurlijk moet hij wel gewoon strak zijn zonder hobbels...
Ze hebben bij XSH nog iemand nodig nu max weg is.
niks voor jou?
Een dr70 die het niveau tussen een stage6 en speed heeft liggen?
Hier zitten de echte max en fabios.
We doen in de sprintscene toch echt wat verkeerd als ik dit topic nalees.
ik heb een vraag over het mooie oppoetsen van de koelvloeistofpomp,
ik zou deze heel mooi willen oppoetsen maar weten jullie de juiste manieren over het oppoetsen en de juiste producten te kopen.
bij voorbaat dank,
michiel
ja weet ik veel pronk volgens mij is deze site om dingen te leren en niet om mensen af te snauwen mafketel!