uitlaat spijl evo

fret

Erik
Hoi

mij cilinder is opnieuw genikasil nu moet ik mij uitlaat spijl terug slijpen wanneer weet ik dat ik hem vergenoeg heb terug geslepen.
 
Advertisement - register to remove this

Als je weer aluminium ziet, ben je te ver :)

Neen, even serieus...Je moet gewoon even zelf bepalen, wat je goed lijkt..... Ik zou hem wel ff goed behandelen....ik neem altijd korreltje 800 a 1000......

gewoon een tijdje poetsen, en dan ff spoelen met benzine, en weer monteren,..
 
Hoi dat vind ik heel vreemd. bedoel je dan de evo 50 5 serie waar

de spijl niet helemaal van door loopt. het gaat hier om een evo70

waar de spijl helemaal van door loop dat volgens mij bij evo 70 5

serie altijd het geval is. of is er soms een nieuwe 6 70 met niet

doorlopende spijl ???

Verder hoe kan ik zie dat hij vergenoeg is terug geslepen.
 
ik gebruik een hoon steentje , die zijn mooi langwerpig en makkelijk vast te houden! moet je net ff hebben liggen........

de nieuwe type doe ik niks aan , en heb een half seisoen mee geraced en nooit aangelopen
 
wat bedoel je met helemaal doorlopen van de spijl? ik heb een evo 5 in me handen gehad en daar liep de spijl helemaal tot de onderkant uitlaatpoort door. of bedoel je dat de spijl niet helaam doorloopt ind e diepte van de uitlaat poort. en er zit trouwens ook nog een een raar hoekje/hapje in de spijl. hij loopt dus niet geheel recht zeg maar.







Originally posted by fret
Hoi dat vind ik heel vreemd. bedoel je dan de evo 50 5 serie waar

de spijl niet helemaal van door loopt. het gaat hier om een evo70

waar de spijl helemaal van door loop dat volgens mij bij evo 70 5

serie altijd het geval is. of is er soms een nieuwe 6 70 met niet

doorlopende spijl ???

Verder hoe kan ik zie dat hij vergenoeg is terug geslepen.
 
De heer Fret bedoelt denk ik de evo50 van Sid... die had em laten tunen waarbij de spijl voor 30% weggehaald was..
 
kdan. wat is daar btw het nut van dan? neem trouwens aan dat dan de onderkant een stukje wordt weggehaald? zodat de spijl niet helemaal de onderkant van de uitlaatpoort raakt?
 
de nieuwe type doe ik niks aan , en heb een half seisoen mee geraced en nooit aangelopen

welk type : ???

naar mijn weet heb ik een 5 serie waar van ik hen na OPNIEUW NIKASILE zekker wel moest terug slijpen : zonder terug slijpen heb ik niet echt veel succes mee gehad
 
Een beetje bedrijf dat nieuwe wanden aanbrengt slijpt ook de spijl terug.
Het moet iig minstens 3/100 mm zijn.
Nameten met een micrometer.
Heb je dat soort goodies niet ga dan naar een vakman.

-:-
 
Back
Top