Uitlaat met dubbele demper?!

ik heb het in ieder geval ooit gelezen en volgens mij had ik die scoot life ook maar ja ik ben al blij als ik mijn bed kan vinden op mijn kamer dus laat staan een scoot life
 
het wiel zit niet aan het blok vast? waar slaat dat nou op? ik zie toch echt het carter aan het wiel zitten, en je carter is een deel van je blok, en dat scharniert niet afzonderlijk, dus dit ing heeft niet een monoachterbrug ofzo. Btw ik ben ook wel nieuwsgierig wie deze fake foto heeft gemaakt
smile.gif
 
Opgestart door Flying Runner:
beetje late reply: maar sjoerdo, je kan dus echt wel ff een LC blok onder een staand minarframe zetten, er rijd hier zo'n gast op een SR rond, en het was zo gedaan.

VOOR DE LAATSTE KEER HET SR URBAN-KID-FRAME IS HETZELFDE ALS DE LC-VIPER
en die ac is staan en lc liggend, nu moet je niet weer gaan zeuren er rijd bewijs zat rond.
en het is overduidelijk een Aerox blok.


Dit heb je dus helemaal fout: ten eerste: het is niet een LC Viper, maar een LC Max biaggi die Viper is ook AC!

Ten tweede die LC versie is later op dem akrt verschenen met een heeeel ander frame enzo, nbekijk dat ding is, wat is er hetzelfde? Ja de kappen (ook niet allemaal) heel ander dashbord etc.

LAAATSTE KEER:

Van een staande cilidner een liggende maken is heel moeilijk!!! Je moet aan dingen zagen en doen, waar je liever niet aan zit!!!
Frame e.d.

Jongen doe nou neit zo eigenwijs, ik heb toen nog speciaal gekekn naar de ophanging bij een minarelli horizontaal, en ja hoor! De as loopt dus links van de cilinder! En bij mij rechts!!!

Dit kun je niet zomaar ff veranderen!

En nou ben ik het zat!

Het is gewoon zo!
(waarom zegtn iemand anders hier wat over?)

SvR
 
Ik heb de maker van de foto's al gemaild, (de maker van de site in elk geval, niet degene die de scoot heeft gebouwd)
maar dan krijg ik zo'n antwoord als:

"zo ne uitlaat las je wel zelf he, en ne minarelli LC onder je boosterke plooien is kut, wa wil je daarmee bereiken, je moet al stukken aan je frame lassen en al. en waar ga je je radiator steken en je reservoir? al eens aan gedacht?"

daar ben 'k natuurlijk ook niet veel mee hé!
('t zal wel niet de maker van de scoot zijn, want die zou fier op z'n werk zijn)
smile.gif


so the search goes on........
 
Nou sjoerdo, er rijd hier toch echt zo'n gast rond met een urban kid en lc-blok eronder.
Kan er ook nix aan doen
smile.gif


Maar ok, bij scoot n scoot staan ook zo vaak van die LC boosters.

Jij kijkt ff onder 2 scooters en denkt het te weten, ook lekker denk... Ik heb al bewijzen zat gezien.
 
heY Flying Runner dat wil ik wel zien hoor van die sr
want ik wil me viper dan ook lc maken hoor!

dat is veel relaxer!
maar ik denk niet dat het ken hoor
 
Hmm kweenie of ie er nog rijd, heb em al lang niet meer gezien.
Als ie nog bestaat zal ik proberen een pic van de ophanging te scoren.

Was overigens van een of andere weirde turk, die geen mooie voorkap had, dus maar zonder reed.
 
Ik weet niet of het werkt maar er bestaan van die handige ombouwkits van Top Perfomances waarmee je een luchtgekoelde minarelli kan ombouwen in een watergekoelde. Maar ik weet niet of dat ook geldt voor een Minarelli verticaal (die zit toch onder een booster???). Bij horizontaal wel volgens mij...
 
Alleen voor horizontaal DUH

LAATSE KEER: Flying runner: HET KAN WEL,

MAAR

Je moet je hele frame aanpassen ne weet ik veel wat, ALLES MOET ANDERS!!! Het kan zoals ik al zo vaka heb gezegd! Maar, frame omlassen doe je niet zomaar!!!!!!!!!!!!!!!

En dat si echt niet het enig probleem, was dat maar zo, dan wash etn og te doen, echt heeel veel probs krijg je dan! Als je dat kan ben je wel een master-nico-knutselaar!

ZOALS IEMAND DUS ZEI VAN: Gooi er gewoon effe een Aerox blok odner KAN NIET. En ja ik heb er ff odner gekeken en das bewjs zat.

In de rechtzaal kijken ze toch ook naar HET BEWIJS en niet van: " zo meneer de politieagent, hoe lang heb je gezocht naar die vingerafdruk?" "nou die vond ik zo, binnen een minutt!" "Oke dan telt het niet mee! das tekort!!!"

Capiche?

SvR
 
ik had es een derbi fds schakel en daaz zat de demper met een speciale slang (leek wel op zo'n slang voor de waterkoeling aan de uitlaat vast
omdat bij de derbi ook een of andere rare ophanging had
 
dat van dat blok (waterkoeling
)
ik heb de tekst geprobeert de ontcijfern uit het frans (niet me sterkste vak) en daar stond wel dat ze er een aeroxblok hadden ondergehangen!
Alleen de ophang beugel erplaatsn naar achter en kappen aanpassen
 
Ja, dus dta doe jen iet zo maar ff, zoals een WWW ombouwen naar een Racing, das dus wel vet makkewlijk omdat jeh et zelgfd blok behoudt en dus geen grote dingen hoeft aan te passen, alleen ene radiatuer enzo. Hier hoef je dus het frame, kappen ed. niet aan te passen, wat dus een klote karwei is.

SvR
 
Back
Top