ja of jij begrijpt de ballen niet van 2-takt injectie, en kan je beter niet hier posten
Ga mij nou maar niks vertellen over een 2-takt injectie, het is alleen dat ik zo reageer, omdat jullie reactie's posten die niet kloppen, een ditech loopt het beste met std uitlaat is zo'n dealer verhaal.
Met racesoftware wordt de toerenbegrenzing gedeeltelijk weggehaald en meer benzine ingespoten.
Malossi ecu heeft 100% zin, heb ik zelf getest op injectie, meer fuel & agressievere onstekingscurve.(en ja op 50cc & 70cc)
Injectieveer verhoogt de benzinedruk met 1,5 bar naar totaal 4 bar aan benzinedruk + 5 bar druk van de compressor kom je met een injectieveer aan een totaal 9 bar wat door de air-injector wordt geperst, zonder injectieveer is dat 7.5 bar.
neem anders kijkje op scooter-freaks, staat het proper uitgelegd
En ja ik weet dat het de uitlaat betreft, maar ik doelde op de post van edslet, die zei dat je de lucht/benzine verhouding bijna nooit goed krijgt.
mensen die hier posten hebben volgens mij zelf geen injectie in bezit gehad.
No offence, maar veel mensen hebben er geen verstand van, en brengen mensen die injectie hebben verkeerde kant op....
@ TS, voor 1 van beste uitlaten op injectie moet je een leovince zx /tjt-promo(bijna niet te vinden) nemen.
andere laagtoerige uitlaatjes zullen het ook goed doen