Turbokit uitlaat

Sem.06

New Member
weet iemand waar ik het beste de Turbokit uitlaat kan kopen want zie veel verschillende sites zonder product recensies. Of ze zijn juist weer een stuk duurder. Dus weet iemand waar ik hem het beste kan kopen ?
 
Advertisement - register to remove this

Lokale scooterboer en anders bij de bekende webshops, waarom moet je perse product referenties hebben bij de site waar je besteld?

Zou uitkijken voor de sites waar ze goedkoper worden aangeboden, grote kans dat je dan na betaling niks ontvangt. Als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat meestal ook
 
Lokale scooterboer en anders bij de bekende webshops, waarom moet je perse product referenties hebben bij de site waar je besteld?

Zou uitkijken voor de sites waar ze goedkoper worden aangeboden, grote kans dat je dan na betaling niks ontvangt. Als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat meestal ook
Ja bedankt, ik dacht als ik de recensies zie weet ik dat ze geleverd zijn alleen veel sites hadden die niet waardoor ik ze niet vertrouw
Post automatically merged:

Roger trading, zandri etc.
Oké bedankt man
 
Veel sites zijn tegenwoordig zo ingesteld dat ze pas worden besteld zodra jij ze hebt besteld. Dus kom je ook vaak bedrogen uit als er 3 man op ongeveer zelfde moment een uitlaat besteld en er is er nog maar 1 bij de groothandel op voorraad. Ondertussen heb jij betaald voor een uitlaat die volgens hun site op voorraad is en dan ineens is ie er niet meer. Dus zou aanraden of de bekende webshops die het zelf op voorraad hebben of als je de mogelijkheid hebt meteen zelf ophalen
 
Back
Top