This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Speed Zip SP 2000

Ik geloof dat er nu stage6 90mm asjes te koop zijn...

Hier heb je idd gelijk... Ik heb hier zelf ook mee gereden vorig jaar. enkel toen ik mijn as veranderde in een team99 as en de ophoogplaat wegliet liep mijn blokje een stuk beter + gaf meer vermogen! En hier heeft best veel testwerk in gezeten

Verder leuk projectje Foto's van hoe die er nu bij staat ?

ziet er goed uit mitchel!
ben inderdaad ook benieuwd wat hij gaat doen!
wanneer is hij ergens een keer te ''bewonderen''?
kom ik zeker eve kijken

@ Abels : thnx voor de reactie, heb momenteel nog geenfoto van de zip want velgjes staan totaal niet in verhouding met kleuren dus
Daarna zal ik wel ff fotos droppen

ziet er goed uit mitchel!
ben inderdaad ook benieuwd wat hij gaat doen!
wanneer is hij ergens een keer te ''bewonderen''?
kom ik zeker eve kijken

Thnx man, het kan zijn dat ik er zondag 7 dec ben met de zip, maar is afhankelijk van het weer etc
komt wel goed:winner:

@ RobinL : Ik ga in scooter 70 klasse rijden

@ Wieger : In woon zelf in de buurt bij arnhem, maar me vriendin woont in helmond dus vandaar dat ik vaak bij twins kom

haha ja is goed misha we gaan zkers te weten ff showtje geven
Laat het weer alsteblieft meezitten

Oh kwa weer gaat het hoogstwaarschijnlijk zeker meezitten, ik volg de voorspellingen al de enige tijd, en het wordt als maar mooier. Trouwens, misschien gaat Nickey (de jongen bij wie mn zip staat) misschien ook mee met 180cc ice, of iets anders. Maar voorlopig zijn het ik, jij en gior. Kwart voor 10 wil ik al op schoolplein staan. Greets

he ben jij gister (maandag) even wezen knallen? bij dvv terein?
zover ik weet ben jij namelijk de enige uit duiven met iets wat echt snel loopt .. ik was aan het trainen namelijk.. en jammer dat je er niet was zondag.. laat me maar keer weten als je in de buurt gaat knallen.. ben benieuwd!

Haha ja klopt dat was ik, ik had niets te doen dus ik dacht ga maar even rijden met de zip.
Ik kom nog wel een keer op zo`n meeting, afhankelijk van het weer
Je ziet me wel keer verschijnen dan

Vandaag even uitlaat eraf gehaald en grondig schoongemaakt

Dit kwam eruit:

Zwaar ranzig dus

Morgen even nieuwe killswitch en demperwol halen zodat de uitlaat weer vers in elkaar kan.
Tevens zal ik ook wat kleine onderdelen van de uitlaat opsturen naar de verchromer, en heb nog aardig wat plannetjes voor de zip maar dat kan pas als de kappenset weg is

haha als ik dat zo zie heb ik echt zin om bij mijn pijp ook die zooi eruit te trekken

stel je voor dat hij teveel herrie maakt op sbo
haha

maar gaat lekker zie ik.
ziet er allemaal goed uit gap:W
rustigaan doen over paar maanden pas sbo,
maar gaat harder als je denkt hoor voordat je het weet is het al zover
en moet je nog een hoop doen:*

succes nog verder en spreek je welweer *D

Haha zkers ik houd ook niet van herrie man doet pijn aan de oren wuahhaa
Ja het schiet aardig op, maar die maanden zijn zo voorbij aangezien ik nog aardig wat aan kappen moet doen en kijken of ik ergens gewicht kan afhalen.( niet aan het frame want die heeft kenteken, komt wel miss een 2e frame bij)
Spreek je nog man

Schiet eens op jonge, jij moet in Zandvoort langs me staan, maar als je zo doorgaat wordt het alleen toekijken

Schiet eens op jonge, jij moet in Zandvoort langs me staan, maar als je zo doorgaat wordt het alleen toekijken

Ja ik weet man, komt (hopelijk) wel goed, en anders word het iig toekijken jaO-)
Hahaha nee, eind deze maand loopt die weer en ga dan banken etc dus binnekort gaan we ff rondje helmond doen:winner:

En ff een vraag aan iedereen.
Zal ik mn team demper verchromen, of de originele 2006 uiterlijk laten houden?
Ik vind het zelf aan de ene kant egt mooi staan, maar dan zie je niet meer de paarse demper dat het een 06 is
LAAT FF WETEN WAT JULLIE VINDEN

Last edited:
tsjah het is natuurlijk altijd wel te zien dat het een '06 uitlaat is.
ikzelf vind het erg mooi, maar dan moeten ook de ophanging en veertjes etc. meeverchroomt worden. ik zou zeggen, doen!