This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.
super netjes

Staat zeer netjes die carbonnen kappen. wat is jullie doel als gewicht van de zips?

Thnx denna

@ fontio: tja, gewoon zo licht mogenlijk
zowiezo minder dan 44 kilo want er werd ooit beweert , lange tijd terug, dat ik dat niet zou kunnen halen?. dus dat wil ik dan toch graag even gaan proberen

Was dat niet met de zip2000.. en zoals je zelf aangaf was daar het frame voorvork etc zwaarder? mij maakt het ook allemaal niet uit hoor vind compleet carbon nu ik het zie echt onwijs bruut! En het vermogen is ook om te kwijle

Nick

Was dat niet met de zip2000.. en zoals je zelf aangaf was daar het frame voorvork etc zwaarder? mij maakt het ook allemaal niet uit hoor vind compleet carbon nu ik het zie echt onwijs bruut! En het vermogen is ook om te kwijle

Nick

Klopt deels het ging toen om bijde zipjes, zowel de sp.
maar ik had op dat moment ook al gewoon mijn Puch zip, en daar zou het blijkbaar ook niet mee kunnen zijden ze, dus vandaar dat ik gewoon benieuwd ben wat het word.
al haalt hij het niet , jammer dan .

bedankt verder

Haha groot gelijk! en ik snap de reactie's van aantal mensen ook wel dat het niet te doen zou zijn.. verder benk benieuwd na de volgende update

Nick

p.s had je al foto gemaakt van ouwe velgje ?

Ohw shit, helemaal vergeten! zal ik morgen voor je doen man!
kheb het zo verdomt druk met de zipjes op het moment haha!
ik heb het even opgeschreven zodat ik het niet vergeet!

tof hoor die kapjes!
vind eigenlijk dat je zadel tever naar achter doorloopt, maja desalniettemin een erg vet setje kappen

Hoe zwaar is je frame nu incl voorvork en subframe?

kapjes zijn echt super netjes,,

worden de kappen makkelijk opgehangen dat ze er makkelijk vanaf kunnen?

ben benieuwt naar het eindresultaat:W

OEff Super sexy,

je eigen weer overtroffen, altijd al willen zien.. Echte carbon kappen en niet die folie, netjes hoor

maar heeft het beestje nou in de regen gestaan of?..

Ben benieuwd met de blanke lak erop

tof hoor die kapjes!
vind eigenlijk dat je zadel tever naar achter doorloopt, maja desalniettemin een erg vet setje kappen

Hoe zwaar is je frame nu incl voorvork en subframe?

Ik heb eerlijk gezecht nog geen idee wat het totaal plaatje daarvan is.
zodra alles klaar is, zal ik het eens wegen en jullie laten weten.

Over het zadel, tja ik heb gewoon een orgineel SP 98 zadel gepakt en daar een mal van gemaakt (edit: laten maken), zo ziet het er standaardt uit zegmaar.
vind het zelf opzich best wel netjes, weer eens wat anders, haha

Last edited:
kapjes zijn echt super netjes,,

worden de kappen makkelijk opgehangen dat ze er makkelijk vanaf kunnen?

ben benieuwt naar het eindresultaat:W

Dankje jordi
Ze kunnen er zo af jah
behalve de voorkap, maarja die hoeft er ook niet vaak af haha

Ziet er apart uit dat zadel, wel uniek.

Voor een 1e run op de bank klinkt het best.

Dankje, zoals ik al tegen maarten zij, is opzich een STD zadel, dus uniek valt wel mee, maar zoals velen hebben bij pollyester is het idd een stuk korter ja.

OEff Super sexy,

je eigen weer overtroffen, altijd al willen zien.. Echte carbon kappen en niet die folie, netjes hoor

maar heeft het beestje nou in de regen gestaan of?..

Ben benieuwd met de blanke lak erop

Thnx

neej mijn frame heeft een lange tijd stil gelegen in de schuur, en is daardoor gaan roesten bij de boor plekjes, omdat de lak er af is daar.
maar kan verder geen kwad, word vd week toch gestraald en in de transport lak gezet dus dan ziet het er allemaal fitjes uit

Kappen zijn erg netjes!

Maar in welke klasses gaan jullie rijden?:

Ik zie namelijk 2 bewerkte frames...

Status
Not open for further replies.