This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins brommer en neger runner

  • Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date

JAAAAAH, 8,3 pk uit een std MINA cil met een NRX?? 8,3 is volgens meer dan de nl kampioen stdklasse.... :|
 
Originally posted by JohanV
Anthony(twins) heeft nu trouwens 2 nieuwe Zipsp's besteld, 1tje wordt 50cc voor emzelf en 1tje 70 voor een klant...dus...

Als het goed is is die andere voor Thomas Stolwerk of zo .Zo'n boerke uit Nuenen
 
Originally posted by jorick


JAAAAAH, 8,3 pk uit een std MINA cil met een NRX?? 8,3 is volgens meer dan de nl kampioen stdklasse.... :|


Vergeet niet,de testbank van Twins is best aardig he!!!!
8)
 
???

ik was er ook in valkenswaard en heb die wit paarse zip zien rijden maar was om 2uur al naar huis wie reed er nou harder die runner of die zip en hoe hard reden ze (jammer dat ik ze net gemist heb die runner en twins) en waneer zijn de volgende races in valkenswaard ???
 
Originally posted by Enrico@nrg
Da was Bart en da was sfera en die Runner reed harder en races zijn volgend jaar...

Ja hehe.Runner met pro race cilinder en pijp en 21mm of zo tegen die (coole8)) sfera,dan is het vrij logisch dat die renner sneller is.
 
Originally posted by Hebo-47.6mm


Ja hehe.Runner met pro race cilinder en pijp en 21mm of zo tegen die (coole8)) sfera,dan is het vrij logisch dat die renner sneller is.

Zo logisch is dat niet met MK spul...
 
Pfff ik had er meer van verwacht. Alleen maar toeren janken dat spul. De uitlaat scheen ook al tegen te vallen...
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Pfff ik had er meer van verwacht. Alleen maar toeren janken dat spul. De uitlaat scheen ook al tegen te vallen...

Oke,het is niet wat iedereen er van verwacht had maar het is relatief gezien toch wel leuk spulleke.En in vergelijking met een evo50 op mina moet dat toch wel harder blazen was mijn redenering.
 
Sfera; geen idee, hebben we vanavond naar Twins gebracht, Anthony zet hem morgen ofzo op de testbank > uitdraai zet ik z.s.m. hier op scooterz.nl...

Die Runner viel een beetje tegen qua trekkracht bij lage snelheden, maar kwam me nogal hard voorbij op een gegeven moment...

Greetz.
 
Re: ??

Originally posted by gvr
ja en hoe hard reden die renner en sfera nou ??

Ik snap nog steeds niet wat er nou zo belangrijk is aan topsnelheid... Ik ga toch geen sprintje houden van een kilometer ofzo?

Trekkracht is veel leuker, daarmee ging het redelijk gelijk op (tot een bepaalde snelheid) met de Evo50-racer van Anthony...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Sfera; geen idee, hebben we vanavond naar Twins gebracht, Anthony zet hem morgen ofzo op de testbank > uitdraai zet ik z.s.m. hier op scooterz.nl...Greetz.

wanneer ga je je sfera weer ophalen? mayb kom ik dan wel ff langs want ik moet toch nog naar Twins binnenkort.
 
Re: Re: ??

Originally posted by Bart Nrg Mc2



Trekkracht is veel leuker, daarmee ging het redelijk gelijk op (tot een bepaalde snelheid) met de Evo50-racer van Anthony...

Greetz.


Juist ja!!!
 
Originally posted by Gijshouwen


wanneer ga je je sfera weer ophalen? mayb kom ik dan wel ff langs want ik moet toch nog naar Twins binnenkort.

Erm, kweenie... Anthony zou bellen als hij de testrun gedaan had, moest een paar aanpassingen aan de bank doen...

Greetz.
 
Ik heb vanmiddag weer "de negerrunner" gezien in het centrum van Eindhoven!! (en dat doet ie op 'donderdag rollenbank-dag' |( )

Dat ding geeft trouwens nogal wat herrie vergeleken met mun speedfightje
 
trekkracht

ja tuurlijk is trekkracht veel leuker dan topsnelheid maar zeker in een dorp maar het natuurlijk ook wel het leukste om de snelste te hebben. en ik wil gewoon weten hoe hard zon runner nou rijd met dat mk spul.