Twins brommer en neger runner

  • Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
D

Deleted member 682

Guest
Pics zijn genomen op de scooter race in valkenswaar, de foto's zijn genomen door Kneiter007 dwd...

Kijkt u op de 1e foto rechts aan de zeikant dan ziet u mijn prachte schoen en zelfs een stuk van mijn blauwe broek.
 
Advertisement - register to remove this

Twins zijn o.a. tuners...dat brommertje hebben ze zelf in elkaar gezet..het is een lc mina blok met evo50 erop...rond de 13 pk bij 14000 toeren... met c20 uitlaat...ding ging echt heeel hard..reed er ook vele uit op valkenswaard.
 
Geval van Anthony;

Blok + voorvork + radiateur > Aprilia Sonic L.C.

Zelfbouw frame

19mm Dell'Orto

Yasuni Carrera 20

Polini Evo50 Tuned (is de tweede, eerste liep vrijwel meteen vast)

Speed Drive

Maybe Evolution vario, weet ik niet zeker

Liep aardig hard; 120 echte km's, rond de 13 pk @ 14.104 rpm...

Die negerrunner heb ik dus tegen gereden, ligt een Pro Race 70cc (tuned in Leiden) + Pro Race-uitlaat op + minstens 19mm carb... rest kweenie... Was aardig snel, zeker qua topsnelheid, sneller dan Sfera tenminste:)...

Greetz.
 
Die gasten van twins reden met originele KRUKAS!! ze stonden er zelf ook van te kijken dat die het zo lang vol hield. Ennuh volgens mij zat er een grotere carb op hoor bart, ik dacht 21mm maar ik durf het niet met 100% zeker heid te zeggen :)

de gasten op die neger runner wilde de naam van de tuner niet noemen, want dat was geheim ...beetje vaag maja. Runner zag er afgetrapt uit als je het mij vraagt...
 
die neger runner ken ik! dr is ook nog zo'n neger runner die Zwart/Wit gekleurd is, ook retesnel.... dat zijn van die patsers!

Deden vorig jaar ook mee aan de Brommersprint in Jubbega (dit jaar ga ik er weer heen? meer mensen die gaan kijken, ut word weer vet! vooral met de dejager Sprinter :):))

Die neger-runners hebben van die bestuurders met van die "braincap" helmen. als je daarmee valt heb je volgens mij alleen maar Meer letsel dan als je zonder helm valt....
al zag ik dat deze bestuurder wel een fatsoenlijke integraalhelm heeft aangeschaft.
 
Ik heb die neger laatst ook eens aangesproken en hij had het er gewoon oplaten leggen of zo zei die.Hij had namelijk familie in Leiden en daar zat dan ook die tuner.Hij zei dat ik het adres van die tuner gewoon in de scootin achterin kon vinden.Dus zo geheimzinnig is dat nou ook weer niet he!Bovendien zei die dat ie een 20.5mm carb had :rolleyes:
En hij had toen ik hem zag zijn helm toch echt helemaal op!!!!
Over dat twins ding trouwens,Dat frame was toch ook van diezelfde sonic en dan ingekort of iets???
Als ik het me goed herinner heeft ie me dat zelf verteld.
En Bart had ie je die originele mina hor cil laten zien waarbij ie iets te enthousiast was geweest qua freeswerk????En in het begin testte ie die evo50 met 17,5mm hoor!!!!En hoe heeft ie dat probleem met de ontsteking opgelost????Dat klapperen of iets,weet je dat toevallig Bart of iemand anders????
 
50cc lijkt mij toch een brommer. Maare ben ook in jubbega geweest vorig jaar, die zwart witte ging hard ja. Maar lang niet zo hard als die van de jager.
 
Waar the hell ligt Jubbega......???
Ennuh die neger was echt zon bikkel jah, en je kunt ze binnenkort verwachten in de scootin'...
Dat Twins ding ging echt hard. Die Anthony kon wel stunten btw, toen ik daar aankwam, kwam ie effe een heel lang recht stuk op zijn achterwiel voorbij blazen... ZONDER HELM :)
 
Back
Top