haman said:ik zou niet weten wie ... maar ik weet zeker dat meerdere mensen dit foefje ook gebruikt hebben ... begrijp het probleem ook niet zozeer aangezien het regelement technisch gezien toegestaan was .... WAS
ag laten we er over ophouden volgende race zien we wel wie een spik splinter nieuwe carb heeft
haman said:ag laten we er over ophouden volgende race zien we wel wie een spik splinter nieuwe carb heeft
haman said:ik zou niet weten wie ... maar ik weet zeker dat meerdere mensen dit foefje ook gebruikt hebben ... begrijp het probleem ook niet zozeer aangezien het regelement technisch gezien toegestaan was .... WAS
ag laten we er over ophouden volgende race zien we wel wie een spik splinter nieuwe carb heeft
wheely_king said:Je lult egt over dingen waar je geen verstand van hebt.
Het was namelijk al niet toegestaan omdat er maar 1 doorlaat mocht zijn.
En mijn carb. ziet er ook nog als nieuw uit, dus ik heb ook met zo'n foefje gereden dan??
wheely_king said:Je lult egt over dingen waar je geen verstand van hebt.
Het was namelijk al niet toegestaan omdat er maar 1 doorlaat mocht zijn.
En mijn carb. ziet er ook nog als nieuw uit, dus ik heb ook met zo'n foefje gereden dan??
wheely_king said:Je lult egt over dingen waar je geen verstand van hebt.
Het was namelijk al niet toegestaan omdat er maar 1 doorlaat mocht zijn.
En mijn carb. ziet er ook nog als nieuw uit, dus ik heb ook met zo'n foefje gereden dan??
haman said:ja maar wat is dan de doorlaat ... zoals meerdere mensen al zeggen heb je dan zelfs met een 14 mm std carb al problemen ... en dat over de nieuwe carb was meer als grap bedoeld carpies zijn niet bepaald aan slijtage onderhevig
dat het nu niet meer mag kan ik wel begrijpen vind het alleen onterecht dat hierdoor arnoud en dennis gediskwalificeerd zijn. ze hadden moeten zeggen vanaf nu mag dit niet meer... dan was er denk ik niet eens een discussie geweest over de carb... maja wederom "ik vind" ... als in, het is mijn mening ...
BART#21 said:Ik zal het eens anders omdraaien.
Waar staat nou de definitie van 1 doorlaat in het reglement?
En waar staat dan het regeltje dat het andere regeltje niet tegenspreekt?
En waar staat nou dat ik geen kruis als restrictor mag toepassen?
En waar staat nou dat ik niet mijn kelk als restrictor mag toepassen?
Want als mensen zich blijven beroepen op het laatste regeltje van art4 zou dat dan betekenen dat ik NOS mag gebruiken wat niet door de doorlaat gekomen is?
Of gaan we dan aan het einde van de race alle blokken controleren op lekke carters?
wheely_king said:ze praten over 1 doorlaat en niet doorlaten. (met een kruis heb je er 4)
En die kelk mag gewoon de restrictor zijn hor, als je maar 1 doorlaat houdt van 14mm.
wheely_king said:ze praten over 1 doorlaat en niet doorlaten. (met een kruis heb je er 4)
En die kelk mag gewoon de restrictor zijn hor, als je maar 1 doorlaat houdt van 14mm.
haman said:ja maar wat is dan de doorlaat ... zoals meerdere mensen al zeggen heb je dan zelfs met een 14 mm std carb al problemen ... en dat over de nieuwe carb was meer als grap bedoeld carpies zijn niet bepaald aan slijtage onderhevig
dat het nu niet meer mag kan ik wel begrijpen vind het alleen onterecht dat hierdoor arnoud en dennis gediskwalificeerd zijn. ze hadden moeten zeggen vanaf nu mag dit niet meer... dan was er denk ik niet eens een discussie geweest over de carb... maja wederom "ik vind" ... als in, het is mijn mening ...
Arnoud said:Met een gasnaald heb je er al 2. Dan nog de chokebuis en stationairbuis.
En die ene doorlaat moet wordt (af)gekeurd dmv de wijze van controleren die in het reglement staat.
rob#10 said:bij je gasnaald is het niet het nauwste punt.....
Arnoud said:Ronnie, blijf aub een beetje kritisch, je commentaar klopt ook niet.
wheely_king said:Ik snap echt wel hoe sommige tegen die carb.'s aankijken en ik kan zeggen wat ik wil maar je kunt het regelement op verschillende manieren lezen, maar de bedoeling van de sobw was eigenlijk toch wel duidelijk of niet?
En over dat sbo carb. idee. Ik ben er al uit hoe je een dikke carb. kunt ombouwen om hem tog door de keuring te krijgen (hierbij hebben we ook verschillende meetcallibers ontworpen). Meer zeg ik niet, het wachten is alleen op wie hem gaat showen bij de sbo.
Dat is nou juist het probleem, iedereen snapt wel wat de SOBW bedoelt, maar het STAAT er niet.wheely_king said:Ik snap echt wel hoe sommige tegen die carb.'s aankijken en ik kan zeggen wat ik wil maar je kunt het regelement op verschillende manieren lezen, maar de bedoeling van de sobw was eigenlijk toch wel duidelijk of niet?
dani said:Dat is nou juist het probleem, iedereen snapt wel wat de SOBW bedoelt, maar het STAAT er niet.
Net als de nieuwe regel met het TOTAAL oppervlak, dan mag je je scooter niet met je choke icm gasschuif volledig open starten?
Iedereen snapt wat ze met dat oppervlak bedoelen, maar het staat er nog steeds niet.