melf #50
Well-Known Member
Blastie said:ik heb er 1
hee , thanks , ben gek op foto's
Blastie said:ik heb er 1
Valentino... said:No problem dude,voor jou tien anderen.
Trek gewoon een nieuw blik rijders open.
Als je hem op emmen weer sloopt rij je de race daarop met standaard setup met 15 pk.
Misschien kan je dat wel heel houden.
wheely_king said:Het is voor mij nog niet duidelijk hor. Er kan nog steeds gerommeld worden met die kanaaltjes onder de doorlaat. Hoop dat de sobw hier ook even aandacht aan besteed.
Maar is er in andere klasses ook gecontroleerd op carb's ?
En zijn hiervan ook rijders ge-dq'd ?
melf #50 said:Blastie said:ik heb er 1
ik zal er volgende keer proberen aan te denken, heb er geen van brakel.
btw: als hier iemand zit die met zo'n schakel ding rijdt en foto's wil zien moet je maar effe laten zeggen dan verklein ik ze wel en zet ik ze er wel op. (heb een paar goeie)
Grtz Hans
het enigste wat wij hebben weggelaten is:Twin said:Ik heb ook nog een vraag voor kenny:
Wat versta jij onder de doorlaat in het sbo reglement, hoe leg jij het uit richting rijders ?
Mijn mening heb ik gegeven, de SOBW heeft een extra regel dat spreekt over een doorlaat dus 1, zover ik gezien heb is er bij jullie geen extra regel, dus is de manier van SOBW niet toe te passen bij jullie.
Hoe te handelen ? en vooral wat is de doorlaat bij de SBO ??
Krijgen we bij jullie dezelfde discussies ?
Candyman said:het enigste wat wij hebben weggelaten is:
Uitsluitend buitenlucht die door de doorlaat in de motor is gekomen, mag als oxidant worden gebruikt.
verder is zoals mij door velen andere technische hoofden verteld dat de doorlaat het deel is waar de buitenlucht de carburateur inkomt en het mengsel de carburateur verlaat.
hier is een maximaal toegestaan diameter aan verbonden die niet groter mag zijn als bv 19 mm.
dit word doormiddel van een plat kaliber opgemeten en wanneer dit kaliber op het nauwste punt vastloopt is het een goedkeur.
wanneer het kaliber niet vastloopt dus er doorheen gestoken kan worden is het een afkeur.
Kerbinos said:St A
Was erg leuk om te zien, Pronk die helemaal los ging!
-:-
Pronk said:Heb je ook nog een leuke foto van mij kunnen knippen Tino? Als je er een aantal hebt wil ik wel wat bij je bestellen...
robinho said:omg..:X is dit menens