Spasta said:btw: als hier iemand zit die met zo'n schakel ding rijdt en foto's wil zien moet je maar effe laten zeggen dan verklein ik ze wel en zet ik ze er wel op. (heb een paar goeie)
Grtz Hans
Valentino... said:Heb ik ....
staat er ergens hoe ons kaliber eruit moet zien dan?#94 said:Ik kan nergens in jou verhaal opmaken dat de kruis-constructie niet zou mogen bij jullie, en het moet dus wel kunnen.
Wat dat betreft vind ik de SOBW duidelijker dan jou antwoord:
Go ahead
Hieruit maak ik dus gewoon op dat je het luid en duidelijk toestaat!
Je kan het komende jaar dus niemand hierop afkeuren, het is nu immers duidelijk vooraf gevraagd en je hebt er geen afwijzend antwoord op gegeven.
Candyman said:staat er ergens hoe ons kaliber eruit moet zien dan?
hij moet plat zijn maar er staat geen vorm omschreven.
dan maken wij toch gewoon een kaliber waarmee we door het kruis heen prikken ook wij kunnen creatief zijn als het moet
gewoon 19mm maximale doorlaat en ik heb onze meetmethode toegelicht en wat daar uit voort gaat vloeien gaan we in de toekomst wel zien.
net zoals de sobw mogen we het reglement niet meer aanpassen dit seizoen.
#94 said:Ps: met de opmerking dat je dit jaar het reglement niet meer aan mag passen, geef je meteen aan dat je er een fout in hebt zitten. Ben dan gewoon eerlijk geef de fout toe, en verduidelijk dan het reglement. Net zoals de SOBW dat gaat doen.
ik heb een duidelijk antwoord gegeven op jou vraag en die van anthony.#94 said:Heb jij er al eens aan gedacht hoe je caliber er dan uit moet gaan zien? Het caliber wat jij in je hoofd hebt om deze truc-carburateurs eruit te halen, kun je meteen gebruiken om de goede carburateurs mee af te keuren.
En met een antwoord als van we zien in de toekomst wel wat hieruit voort gaat vloeien, kan je helemaal niets. De vraag is heeel duidelijk en het antwoord van jou heeeel erg vaag.
Je moet er niet van staan te kijken als ik alleen al om deze reden iets in elkaar ga brouwen.
Dat is afhankelijk van hoe je de eerdere regel interpreteert. In de ogen van de SOBW zal het een verduidelijking zijn over hoe zij die regel hadden bedoelt, in de ogen van mensen die hem anders hadden geïnterpreteerd is het nu een andere regel.BART#21 said:Ik vind het een duidelijke aanpassing en geen verduidelijking.
Mechanic said:Dat is afhankelijk van hoe je de eerdere regel interpreteert. In de ogen van de SOBW zal het een verduidelijking zijn over hoe zij die regel hadden bedoelt, in de ogen van mensen die hem anders hadden geïnterpreteerd is het nu een andere regel.
Valentino... said:Een ding is zeker,Arend zal met een stuk minder power rijden dan in brakel.
Aan de ene kant wel zo eerlijk gezien reglement.(gewoon jezelf netjes aan de doorlaatoppervlakte houden)
Aan de andere kant erg jammer want het was best tof hem voorin te zien.
melf #50 said:ik denk dat dat nog wel mee zal vallen , ik denk dat ie nog gewoon bij de eerste 3 zit , zeker in nw weerdinge
haman said:het mooie is dat arnoud en dennis echt niet de enige zijn die met zon carb reden ... zowel in de top als in de std scooter is dit volgens mij meer de regel dan de uitzondering
haman said:het mooie is dat arnoud en dennis echt niet de enige zijn die met zon carb reden ... zowel in de top als in de std scooter is dit volgens mij meer de regel dan de uitzondering
waar bazeer je dit nou op dan!??haman said:ik zou niet weten wie ... MAAR IK WEET ZEKER DAT MEERDERE MENSEN dit foefje ook gebruikt hebben ... begrijp het probleem ook niet zozeer aangezien het regelement technisch gezien toegestaan was .... WAS
ag laten we er over ophouden volgende race zien we wel wie een spik splinter nieuwe carb heeft