tunen hebo alu 70 ovaal

BCDke

Well-Known Member
ik heb een hebo alu 70 ovaal voor mina verti.nu zou ik em graag laten tunen.waar zou ik dit laten doen en wat gaat het kosten?
grtz glenn
 
Advertisement - register to remove this

Nog nooit een uitdraai oid gezien van 1 van hun cilinders, en ik vind ze teveel beginners. Maargoed mijn mening. Site is iig wel netjes, cilinders zien er ook wel netjes uit.
 
Jezus man, bekijk een paar van die pagina's. Maar wat vragen sommige jongens zonder enige goede prestaties tot nu toe een hoge prijzen.
 
Originally posted by Coen
Jezus man, bekijk een paar van die pagina's. Maar wat vragen sommige jongens zonder enige goede prestaties tot nu toe een hoge prijzen.

Daar ben ik het zeker mee eens, ik bedoel...ik geloof best dat ze het kunnen wat ze zeggen, maar sommige zitten met hun bedragen in de buurt van de proffesionals, dat vindt ik echt niet kunnen, mja :)
 
Mee eens..

Ik weet nog dat Ivo en Joel voor een klein prijsje je evo bijwerkten...

75 euro voor een tune-beurt bij een beginnent bedrijfje is wat aan de hoge kant...Zeker als men nog geen resultaten geboekt heeft... Ik zou meer voor de 50 euro gaan, en na goed resultaat op het forum, en een grotere klandizie hoger gaan zitten in de prijs...
 
Back
Top