This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
ok update dan maar...

weer wat verder.

nieuwe clamp

begin van een stuur.

nieuwe remhendels.

beetje buigen etc.

bij elkaar.

op het frame.

ik vind het zeker al wat hebben. alleen loopt het vanaf de clamp wat te recht er zal dus nog een ander stuur komen die wat ronder gaat lopen. in plaats van recht.

stuur is iets te breed en te veel naar onder gebogen. denk ook niet dat dit een fijne houding geeft.

ik zou de perfecte zithouding aannemen en daar een stuur naar maken:W

lijkt me ook best lastig gasgeven zo dennis zo zitten is geen punt denk ik maar als je zo ook nog moet gasgeven.
verse sprinter verder

nouw ik wou eigenlijk geen "normale gashendel" gebruiken maar iets van een duim gas oid fixen. aanloop heveltje van een puch oid.

Nieuws over de zip.

Wordt nu net 5 min geleden gebeld door een mevrouw van de politie die mij moest doorgeven dat justitie op 23 juli AL een beslissing heeft genomen over de zip.
deze word verplaatst naar Domijnen hogeveen.
dus of er nu nog wat te redden valt weet ik niet. het is dus zo goed als afgelopen.
Verder ben ik absoluut niet te spreken over de handels manier, aangezien ik dus 6 maanden lang met een verkeerd parket nummer heb gelopen. ook gekregen van justitie. geen tot weinig informatie. 100derden keren gebeld of er al wat bekend was. en dat was er niet. oftwel morgen naar justitie bellen.
als er nu nog iemand ideeën heeft op tips a.u.b. meld ze. ik heb zo verder ook geen id meer wat ik kan doen.

vrij klote is ngoal zwak uitgedrukt, ik heb niet eens de kans gehad om me te verdedigen,
ik zit gewoon meer dan een half jaar op niks te wachten. en maar netjes te blijven.

vrij klote is ngoal zwak uitgedrukt, ik heb niet eens de kans gehad om me te verdedigen,
ik zit gewoon meer dan een half jaar op niks te wachten. en maar netjes te blijven.

In de brand steken die gasten:*

Nee maar zonder gekheid. is er niemand die tips heeft?

Wel leuk dat andere mensen ook met sprintframes bezig zijn. Toch denk ik dat je met dit frame wel in de problemen komt met een aantal dingen als je goed vermogen op het achterwiel hebt staan. Lengte van het frame en vooral zitpositie had ik zelf anders geplaatst. Succes!

Ik zou zelf een aanklacht indienen en het er met een advocaat over hebben. Die advocaat weet precies hoe en wat je wel en niet kan doen want nu ik het zo lees is hij kortweg: inbeslag genomen, hebben ze jou verkeerde info gegeven, ben je nu opeens je zip kwijt aan de domijnen?
Zelf zou ik het er niet bij laten zitten en zowiezo er op staan dat je je scooter nog een keer wilt zien.
+wat ik dus ook echt helemaal niet snap is dat je volgens mij geen ''afstands verklaring'' hebt getekent? Dus dat je afstand van jouw eigendom doet in dit geval je scooter.
Want zelfts als iemand een scooter pikt en de eigenaar is gevonden en hij heeft aangifte gedaan etc etc dan moet de dief zelfts afstand doen (contract/formulier tekenen) van de scooter/brommer anders krijgt de rechtmatige eigenaar zijn brommer of scooter niet eens terug.

En heb je nu eigenlijk wel een boete gekregen voor het 1 of ander?

Wat ik zou doen is het volgende: alle papieren, formulieren etc verzamelen die je in de tijd hebt gekregen en die met de inbeslagname te maken hebben. Naar het politie bureau gaan (morgen) en eens verhaal gaan halen met de papieren als bewijs. En eventueel vragen/er op staan dat er opnieuw onderzoek word gepleegd omdat het in jouw ogen totaal op een verkeerde manier is gegaan. (ook duidelijk vragen naar die afstandsverklaring)

Pff wat een verhaal meer kan ik er ook niet van maken omdat ook ik niet precies weet hoe alles is gegaan.
Iig succes en laat het er niet bij zitten!

Status
Not open for further replies.