This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

::TSA:: Speed-Phantom

Status
Not open for further replies.
mattai88 said:

nou dat vind ik idd nog al boeiend ja. omdat er maar weinig mensen waren die hier van af wisten. en aangezien ik 14 erg jong vind.

Ziet er erg netjes uit, en dat allemaal alweer voor een 14 jarige , het blijft jonger worden :W

TSA boi , doe het lekker via pm.

SPEED PHANTOM said:
Deze carberateur is verguld heb ik zo gekocht van Renzoke hier van het forum cilinder en wig worden volgende week gedaan. (vergulden is een dun goud laagje) gr..

Hey,

succes met men spulletjes hé! kom wel nog eens langs als de rest vergult is

@sprintspeed: is idd oude van dijkmans die er enkel op gemonteerd is. dan heb ik em gekocht ook enkel gemonteerd en nu gaat ie bij lucio EINDELIJK naft zien

:~

8P koekwaus

wist niet dat er een maximale leeftijd was om scooter te rijden? minimale is er inieder geval wel mag je eigenlijk wel eens mee sprinten?

piaggio bwz said:
wist niet dat er een maximale leeftijd was om scooter te rijden? minimale is er inieder geval wel mag je eigenlijk wel eens mee sprinten?

TBH maak je er echt een te groot probleem van.

Hij is niet de enige 14jarige hiero

OT:

Vetjes
Mooie carb :~

Misschien dat een mod alle offtopic blaat even kan weghalen dit schiet niet op zo jongens :X
gewoon lekker pm-en

SPEED PHANTOM said:
Het was niet serieus bedoeld hoor john heeft een dikke beta en is een goeie kerel niks mis mee.

je zal ook ongetwijfelt een goede jongen zijn. maar ja vind je gewoon jong. maar goed als je je dan volwassen gedraagd zeg ik bij deze. van harte welkom bij tsa en laten we veel meetings bezoeken. oja maak ff je foto`s groter @ project. staat wat mooier en mensen klikken niet graag

btw

nice project. phantom blijft leuk

Status
Not open for further replies.