::TSA:: Speed-Phantom

Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal ik ben luciano kom uit Apeldoorn .

Ik dacht ineens laat ik mijn project er ook maar eens op zetten ik zal even in het kort vertellen hoe het allemaal zo is gekomen.

Het begon allemaal toen mijn broer een setje SD-carters kocht met daarin een doppler asje en daarop een MHR-Speed na niet echt lang twijfelen had ik besloten om het van hem over te kopen voor een erg leuk prijsje ;) zo begon ik dus alleen een eigenlijk kaal blok. De bedoeling was om een sr te gaan kopen en die helemaal klaar maken maar kon er geen 1 vinden in mijn prijsklasse aangezien ik nog op school zit geen werk heb etc. Toen na 2 weken zoeken had ik wat gevonden een Phantom van Metthew hier van het forum. Ding had al lang in de tuin gestaan en zag er al niet meer al te best uit. Er zaten wit gecoate Sr wielen in en nog een paar kapotte kappen op. Het begin was er dus al ik helemaal blij ding gestript ik had een scooter!!! Maar toen ja een scooter en een bijna kaal blok. Ik heb binnen een paar weken toen een setupje bij elkaar geregeld wat ik natuurlijk meteen al vet vond ik had nog nooit een scooter gehad dus blij en we zouden gaan rijden. Wij op een warme zondag naar het industrieterein gegaan met het ding en we zouden gaan rijden ik heb er een paar meter op gereden want ding stotterde en wou meteen alweer andere onderdelen daar later meer over ;).

Dit was de setup toen:

MHR-Speed
Bidalot C20
OKO 24mm
CGC rotor
MHR-2000
Hebo verstelbaar
Hebo v-snaar
etc..

Niet echt spannend dus ik wou helemaal wat nieuws hier even een foto van hoe hij er bij stond de avond voor de eerste keer rijden.

Wel leuk voor op dat moment zat ook een RS24 op crossstuurtje, killswitch je weet het allemaal wel beetje optisch spul.

Zoals ik al zei scoot ging helemaal opnieuw uit elkaar want wou wat nieuws. Ik ben begonnen met het verkopen van het grootste deel van mijn setup en kocht daar een paar hele leuke spullen voor terug.
heb toen ook nog 2 pijpjes gehad een malossi speed pijp en een hebo racing 2 de hebo racing 2 heeft rick van ::TSA:: nu heb van bijde pijpjes nog foto's

Dit is wat ik nu al heb liggen er moeten nog een paar kleine dingen aangeschaft worden zoals rotortje, Overrange poulies en nog wat spul. Dan is het blok zo goed als klaar. En kan ik me meer gaan richten op me frame etc..

MHR-Speed
MHR-Team 2006 uitlaat
MHR-Pia rechtspruitstuk
Doppler pen12 krukas
Hebo verstelbaar
XSH wig
MHR-VL14
MHR-2000
Keihin 24mm verguld
XSH-Filter
Stage 6 koppelingshuis
MHR V-snaar

Hier onder even een paar foto's van de spullen die ik al heb..

Foto's zijn niet echt super genomen maar ben geen held met de camera vandaar ;)..

15ebreu.jpg

15ebpkm.jpg

15ebvrn.jpg

15eckfo.jpg

15eckxw.jpg

169lthy.jpg

169lxy8.jpg

Nou maar ff kleine update dan ben er nu toch ;)

Hier nog foto's van me scoot in oude staat die ik net ff vond:

Nog zonder omgelast subje etc..

Update 22 juni:

Net samen met me pa naar Motocross Bosch in Nieuwleusen geweest voor onderdelen van de crossmotors en zag daar een heel mooi stuurtje hangen wel prijzig maar erg mooi en zie je nooit dus wel weer iets aparts. Volgende update waarschijnlijk morgen. Tot ziens maar weer ;)

15eboms.jpg

Update: 23 juni

Ik heb weer wat leuks gekocht een Bosch waterpomp want goede koeling is altijd belangrijk.

15nqa7a.jpg

ook had ik laats een Top Performance carterdeksel gekocht dus heb er maar een foto wel vies op de foto.

169lys5.jpg

Ik vond op me pc ook nog een foto van me snel gas.

169m1ea.jpg

deze foto vind ik gewoon super mooi van me veertje.

169lt01.jpg

En ook nog ff optische lijst:

RS 24 veer
Wit gecoate SR wielen
ML50 banden
Carberateur verguld. (Goud laagje)
Bosch waterpomp
Pro-Taper stuur
rem hevel hoesjes
Geparelstraalde carters
Top Performance carterdeksel
Buddy wit bekleed
Snel gas crosmotor

Buddy is trouwens door me moeder gemaakt is super netje's geworden wordt nog in het lichtgrijs ::TSA:: Speed Phantom opgenaaid dan is hij af. Ik zal van de buddy zo nog ff een foto maken en erbij zetten is wel zo leuk.

15npr1y.jpg

heb maar even groeps foto gemaakt.

15nq1hs.jpg

Ik ben weer rustig begonen met de opbouw van de scooter hier een paar foto's

25hn6ef.jpg

25hna1e.jpg

25hnvkl.jpg

25hny1c.jpg

25hnyu9.jpg

Update!! 13-9-2006

Vandaag het meeste klaargemaakt voor zondag om te gaan rijden. Ik heb zelf nog steeds geen rotor maar mag er 1 lenen van een vriend van me. Een Italkit rotor om even eindelijk weer te kunnen gaan rijden. Morgen maak ik nog even wat foto's hoe hij er nu bij staat..

SETUP op het moment:

MHR-Speed 6T
MHR-Team 2006 uitlaat
MHR-Pia rechtspruitstuk
Doppler pen12 krukas
Hebo verstelbaar
XSH wig
MHR-VL14
MHR-2000
Keihin 24mm verguld
XSH-Filter
Stage 6 koppelingshuis
MHR V-snaar
MHR overrange

Update: dinsdag 19 september 2006.

Ik heb nu een aantal foto's gemaakt van hoe hij er op het moment bij staat zijn een beetje donker, maar er is goed op te zien hoe het er uit ziet. Aanstaande zondag ga ik weer rijden op de Ecofacterij in Apeldoorn om nog een beetje af te stellen en natuurlijk lekker een paar keer de tank leeg te rijden. En natuurlijk paar goede foto's en misschien nog een filmpje wie weet ;). Genoeg geluld nu FOTO'S!!

2ecztrd.jpg

34yp4ee.jpg

3z9gqrd.jpg

2d95i81.jpg

43w5kau.jpg

3z1us7q.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Deze carberateur is verguld heb ik zo gekocht van Renzoke hier van het forum cilinder en wig worden volgende week gedaan. (vergulden is een dun goud laagje) gr..

Allemaal bedankt ja ben nog veel van plan en moet ook nog binnen 2 maanden klaar dus me broer ven liefg aankijken dat hij me helpt ermee allemaal idd carb is oude van jos dijkman maar blijft mooi vind ik dan persoonlijk ;)

Status
Not open for further replies.
Back